[QUOTE="vieras";22042460]Olipa törkeä mummu, tulla siihen nyt komentelemaan ja puuttumaan asioihin jotka ei hänelle kuulu.
Leikkipuistoissa tosin näkee vähän kaikenlaista..
Nyt vähän omaa vuodatusta, sorry.
Mua harmitti kerran suunnattomasti kun 2v lapsemme olisi halunnut laskea leikkipuiston isosta liukumäestä mutta eräät vanhemmat 3 lapsensa kanssa olvatkin vallanneet koko liukumäen. Tämän perheen lapset kiipesivät liukumäkeä pitkin ylös kun apinat aina uudestaan ja uudesataan. Vanhemmat myös nostivat heitä ylös,lapset jäivät pitkiksi ajoiksi puoliväliin mäkeä jumiin istuskelemaan, juttelemaan, ottamaan valokuvia ja kivaa näytti olevan. He eivät antaneet rappuja pitkin kiivenneelle laskijalle pienintäkään mahdollisuutta laskea alas. Sielä Lapseni kiltisti odotti pitkät ajat omaa vuoroaan ja aina kun oli laskemassa joku istahti eteen liukumäelle tms. Lapsi katsoi minuun ihmetellen ja huusin (kauempaa) että ihan pian on kyllä sinun vuoro, vaan eipä ollutkaan. Menin kysymään että eikö täällä muut lapset saa laskea ollenkaan? Porukka pyöritteli silmiään, huokaili ja väistivät että saatiin se 1 lasku laskettua, ja taas sama meno jatkui. He eivät ottaneet muita leikkijöitä huomioon yhtään. Onko oman vuoron odottaminen ja hyvät käytöstavat menneen talven lumia? Selviääkö pieni lapsi ainoastaan kyynärpäitä käyttäen ja röyhkeällä minä itse taktiikalla?[/QUOTE]
No uhhuh, mitä törppöjä. Nykyään tuntuu tosiaan löytyvän vähän liikaakin vanhempia, joiden on tosi vaikeaa ajatella omilla aivoillaan saati vaatia jälkikasvultaan pään käyttöä tai ylipäätään minkäänlaista huomaavaisuutta toisia kohtaan. Niiden sankareiden "kasvatuksen" tuloksia sitten odotellessa...