Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Musta olis kiva vaan olla ja nauttia ulkoilmasta, kun omani sattuu oleen niin vanha ettei sen perään tarvi katsoa. Mutta ei, aina saa olla pelastamassa jonkun kersaa vesialtaasta tai muualta. Vi.tuttaa ihan oikeesti ne vanhemmat jotka tulevat sinne juoruamaan toisten aikuisten kanssa, eikä yhtään katso perään.
Ehkä vaan pitäis kääntää selkä... olla huomaamatta. Hukkukoon.
Musta ois kans kiva olla vahtimatta muiden lapsia, omista pieninkin vajaa 2-vuotias leikkii todella nätisti, paljon ei tarvitse kaitsea, toki oltava lähellä ja seurata puuhia. Joten itse voisin hyvinkin vaan nautiskella olostani, mutta sitten tulee aina näitä jotka keskittyy pääasiassa juoruamiseen ja selät on lapsiin päin, kuin ei ois mitään hajua mitä puuhaavat. Useinkaan ei voi itse vaan olla ja antaa muiden terrorisoida.
Onko muuten yleistä että puistossa hiekkalelut ovat kaikkien leikeissä? Minusta ne on yksinkertaisesti vain meidän, lainata saa jos kysyy, mutta kumma kun koko ajan viedään lapsen nenän edestä kaikki tavarat. Sitten ei vanhemmat taaskaan piittaa pätkän vertaa ja saa olla itse ohjaamassa niitä lapsia kysymään saako lainata jne. Vanhempien tehtävä opettaa lapsillensa mitä on toisen omaisuus ja mitä on lainaaminen.
*huoh*