Leikkimökki

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohtija

Vieras
Onko teillä kellä on leikkimökki, seinän ja katon raja tilkitty umpeen? Katsoimme edullista valmismökkiä, mutta huomasimme että katonrajassa on reilu rako, n. 10cm. Oma lapsuudenmökki oli täysin umpinainen ja yövyimmekin siellä lapsena. Miten tuollaisessa mökissä voi yöpyä, entä mitä siellä uskaltaa säilyttää jos ulkoa sisään on suora yhteys (talvella hiiret jne.)?
 

Yhteistyössä