Leikkimökki kuvia tähän pinoon!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöni mun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöni mun

Vieras
Kova leikkimökki-kuume vaivaa sekä äitiä että tyttöjä. Aluksi yritin etsiä käytettyä, mutta niitä ei tunnu olevan! Nyt näyttääkin siltä että pitänee teettää uusi. Ois kiva nähdä millaisia leikkimökkejä palstalaisilta löytyy. Nyt vaan kuvia tulemaan! ja muutenki kaikki vinkit otan ilolla vastaan. :)

Ei irtoo vielä kuvaa.

Meillä siis oli tuo mökki pihassa kun ostettiin tämä talo. Nyt neiti muistaa jatkuvasti mainita:
"Mä ostan viikkorahoista papalle remppabisseä, ja se saa kyllä tulla remontoimaan mun leikkimökin kesälomalla." :laugh:

Pappa jo laskeskeli, että keittiöremontista jäi riittävästi laminaattia yms, että syksymmällä saatan vaikka kuvan laittaakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
paljon maksaa. tuolla ei ole hintoja.

Kysäisin tarjoukset Starkilta ja paikalliselta Rautanet-kauppiaalta. Molemmilta tuli sama, 950 e. Siihen tulee sitten päälle vielä katemateriaalit, perustusharkot ja maalit. Kalliiksi tulee.
Mies vaan näki tuon mökin Starkin pihassa eikä ole sen jälkeen suostunut muita harkitsemaankaan. :D Ja voihan sitä tietysti käyttää sitten vaikka varastona kun leikkimökki-ikä on lapsilta ohi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ei irtoo vielä kuvaa.

Meillä siis oli tuo mökki pihassa kun ostettiin tämä talo. Nyt neiti muistaa jatkuvasti mainita:
"Mä ostan viikkorahoista papalle remppabisseä, ja se saa kyllä tulla remontoimaan mun leikkimökin kesälomalla." :laugh:

Pappa jo laskeskeli, että keittiöremontista jäi riittävästi laminaattia yms, että syksymmällä saatan vaikka kuvan laittaakin :D

ei kannata laittaa laminaattia ulkotiloissa olevaan mökkiin koska jo ulkoilmasta tulee sen verran kosteutta että se menee pilalle=kupruilee niin että lattia pakko uusia..

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
no jo on levee ovi leiikimökissä!!

No jo on iso ja korkea leikkimökkikin. :D

Meillä kans mökki tuota kokoluokkaa. Ei minusta liian iso. Meillä tuo profiilissa näkyvä mökki oli myöhemmin aittana, kun ei enää kukaan siellä leikkiny. Sinne sopi laveri ja patjat, ja max. 190cm pitkä ihminen nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä kans mökki tuota kokoluokkaa. Ei minusta liian iso. Meillä tuo profiilissa näkyvä mökki oli myöhemmin aittana, kun ei enää kukaan siellä leikkiny. Sinne sopi laveri ja patjat, ja max. 190cm pitkä ihminen nukkumaan.

Kyllä sille varmasti käyttöä aina löytyy. =)
Ihana tuo teidän mökki. :heart: Saman värinen kuin mun lapsuuden mummolan leikkimökki.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Kyllä sille varmasti käyttöä aina löytyy. =)
Ihana tuo teidän mökki. :heart: Saman värinen kuin mun lapsuuden mummolan leikkimökki.

Kiitos. Se tuo meidän onkin oikein perinteinen möksä. Ja kovassa käytössä...

Pappa jo laskeskeli, että keittiöremontista jäi riittävästi laminaattia yms, että syksymmällä saatan vaikka kuvan laittaakin :D [/quote]

ei kannata laittaa laminaattia ulkotiloissa olevaan mökkiin koska jo ulkoilmasta tulee sen verran kosteutta että se menee pilalle=kupruilee niin että lattia pakko uusia..[/quote]

Mun tyttären leikkimökissä on ollut jo useamman vuoden laminaattilattia, eikä ole mennyt miksikään :)

Yhteistyössä