Leikkikää lapset sen aikaa leikkipuistossa kun isi ja äiti käy kahvilla kahviossa toisella puolen kaupunkia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herran haltuun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tää ei ole provo, niin miksi AP ei jäänyt puistoon odottelemaan ja katsomaan niiden lasten perään siihen asti, että vanhemmat palasivat. Miksei kukaan reagoinut mitenkään? Onko ne lapset vieläkin siellä puistossa? Ai jumalauta että ottaa pattiin tuollainen helvetin uusvuttomuus! Ei ollut puhelinta!?! Varmaan jokatoinen helvetin mamma selasi puistossa Facebookiin kauhistuneena statuspäivitystä. Antakaa mun kaikki kestää! Aaaaargh.

[QUOTE="Raipatirai";29809661]Jos tää ei ole provo, niin miksi AP ei jäänyt puistoon odottelemaan ja katsomaan niiden lasten perään siihen asti, että vanhemmat palasivat. Miksei kukaan reagoinut mitenkään? Onko ne lapset vieläkin siellä puistossa? Ai jumalauta että ottaa pattiin tuollainen helvetin uusvuttomuus! Ei ollut puhelinta!?! Varmaan jokatoinen helvetin mamma selasi puistossa Facebookiin kauhistuneena statuspäivitystä. Antakaa mun kaikki kestää! Aaaaargh.[/QUOTE]

Aivan samaa mieltä! Jotenki haiskahtaa niin provolle että! Taisit AP puhua itsesi valitettavasti pussiin! :D

kuten tyypillistä aloittaja syyllinen :D
minulla ei puhelinta mukana (jäi tai siis unohtui kotiin) :( valitettavasti, menin shokkiin en tajunnut että joku oikeesti mutta joku oikeesti vaan teki näin :(

Pitäisi puuttua heti! Olisit vaan avannut suusi ja sanonut, että soitat lastensuojeluun jos jättävät lapset keskenään. Pieni valhe sinulta, jos puhelinta ei ollut mukana. Mutta iso ukaasi vanhemmille.
Mitä auttaa täällä jälkikäteen siunailla.
Olen ollut lähes samantyylisessä tilanteessa. Puistoon tuli koululainen noin 2 vuotiaan kanssa. Kysyin, missä lasten äiti on. Lapsi vastasi että kotona pienemmän sisaruksen kanssa. Passitin lapsen kotimatkalle taaperon kanssa. Katsoin, että lapset menivät kotiinsa. Käskin lasta sanomaan äidille terveisiä, että koululaisen kuuluisi olla koulussa tuohon aikaan päivästä ja ettei tuon ikäiset saa olla keskenään pusitossa.

Yhteistyössä