Leikkiikö 8 v tyttäresi tai voisiko leikkiä keppihevosella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyyhän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyyhän

Vieras
Meillä tyttö sai sellaisen pukilta on keksiny tosi ihanat leikit sen kanssa ja olen tosi tosi iloinen että leikkii. Saman ikäinen kaverinsa ja ihmetelly että vieläkö 8 v leikkii sellaisella... täh, siis 8 v on ihan lapsi vielä leikkiä saa mun mielestä niin pitkään ku leikittää. Mun mielestä paremminki epänormaalia jos ei enää leikit kiinnostais. Mitäs mieltä te ootte? :)

Voi, leikki-ihan jatkuvasti. teki niitä itsekin, mm. vanhoista sukista, ompeli villalangasrta harjat ja napeista silmät. Parhaimmillaan niitä oli koko tallillinen, ja kaverin kanssa maastoilivat lähimetsissä... :)

Leikki vielä viime kesänä (12v).

[quote="sipsi";22749142]voi, leikki-ihan jatkuvasti. Teki niitä itsekin, mm. Vanhoista sukista, ompeli villalangasrta harjat ja napeista silmät. Parhaimmillaan niitä oli koko tallillinen, ja kaverin kanssa maastoilivat lähimetsissä... :)

leikki vielä viime kesänä (12v).[/quote]

ihana!! :)

[QUOTE="Sirkkeli";22749144]Miun 11 v. leikkii 10-12 -vuotiaiden kavereidensa kanssa. Heillä on tallit, tarvikkeet kaikki. Ja itsetehdyt kepparit, kaikilla monta :)[/QUOTE]

Ihan kuin meijän tyttö 11v tekee keppareita myös tilauksesta muille, järjestää leirejä/kisoja yms on tehnyt myös nettisivut keppareistaan =)

Mun 7 v tyttö ei leikkisi keppihevosella, en ainakaan usko. Mutta hän ei erityisemmin välitä hevosista :), ei ole tykännyt edes poneilla leikkiä pitkiin aikoihin.

Leikkii kyllä tosi paljon, mutta kiinnostuksen kohteet on Littlest Pet Shop, Zhu Zhu-hamsterit yms, eli kaikki pienet suloiset lemmikit oikeastaan on hänen juttunsa.

Meidän 8v leikkii keppihevosella. Se on itseasiassa nyt luokan tyttöjen joku oikeen IN -juttu :D

no tosi kiva kuulla että muutkin leikkii... mä jo aloin miettii että onko siinä oikeasti jotain kummallista. :) Mun tyttö on suorastaan hurmaanntunut siitä hepasta, ihana kattoo kun niin innoissaan leikkii ja huolehtii. Ärsyttää vaan jos lopettaa leikit sen kaverin sanomista takia...

Joo, noi kepparit ovat jokin in-juttu tosiaan. Meilläkin noilla on omat nettisivut, kilpailuita yms. Ottavat siis melko tosissaan :D Ja käyvät ratsastamassa myös oikeilla, että ovat totaalisen heppahöperöitä muutenkin :)

Yhteistyössä