Leikki/puistoseuraa keväällä 5-vuotiaalle tytölle ja äidille Vantaalla Pähkinärinteessä?

Hei!

Olen 35 vuotias yhden kohta 5 vuotiaan tytön (-07) ja piakkoin syntyvän vauvan (-12) äiti. Perheemme muutti tänne länsivantaalle n. vuosi sitten ja nyt, kun uusi vauva on tulossa ovat paikalliset mammakaverit hakusessa. Kaipaisimme päiviimme siis hieman enemmän sosiaalista kontaktia ja mukavaa tekemistä!

Etsiskelen muita n. 4-5 vuotiaiden tyttöjen äitejä, joita kiinnostaisi puistoilu/lasten leikki treffailu Vantaalla Pähkinärinteessä-Hämevaarassa, miksei myös muualla lähitienoilla länsi-Vantaalla tai Espoon puolella. Kavereita siis kaipaamme niin tytär kuin äitikin, mutta etenkin tytär! Suunnitelmissa olisi olla kotosalla vielä pari vuotta...

Laittakaa YV:tä rohkeasti!
 
Viimeksi muokattu:
Eikö tosiaan ketään löydy, rohkeasti viestiä myös hieman kauempaa! Pk seudulla olemme asuneet jo vuosia, tyttären äippäloman aikuiset kaverit vaan tuppaavat olemaan jo palanneet työelämään. Asuimme myös silloin eripuolella kaupunkia joten nyt hieman uusi ympäristö! Itse olen pohjois-suomesta kotoisin =)
 
Ensimmäistä kertaa tänne palstalle eksyin ja täytyypä vastata, kun mekin Pähkiksessä asutaan. Tosin olen juuri palannut takaisin työelämään, niin ei musta ole päivisin seuraksi.

En tiedä, miten paljon tunnet muita alueen äitejä tai olet paikallisissa puistoissa hengaillut, mutta paljonhan lapsiperheitä täällä asuu. Mutta jos haluat jotain vinkkejä tai vaikkapa yrittää treffata puistossa joku vkl-aamu, niin laitappa viestiä :).
 
Ollaan asuttu tässä Pähkinärinteen kupeessa niin pienen aikaa ja kokoajan olen ollut jo töissä. Joten näitä tämän alueen äitejä tunnen vielä aika heikosti ja siksi tänne tämän viestin laitoinkin. Olin tyttären kanssakin aikoinani kyllä 2v kotosalla, mutta asuimme silloin toisella puolen Vantaata.

Meillä vielä tämä toinen lapsi (edelleen :( ) tekee tuloaan, joten olemme juuri nyt tällaisessa välitilassa. Pikkuhiljaa tuo kohta 5- vuotias tytär alkaa kuitenkin kaivata jo suorastaan epätoivoisesti muuta ikäistään lapsiseuraa nukkeleikkeihin ym. Muutama tunti hoidossa leikkejä ei taida ihan riittää.

Ollaan käyty kyllä alueen puistoissa, avoimessa pk jonkin verran, katsastamassa tilannetta joten aika hyvin tunnen jo paikat, silti kaikki vinkit on tervetulleita =) Jotenkin itsestä on tuntunut, että jokapaikassa on vain pelkkiä äitejä ja vauvoja ja noita isompia ei ole niin hurjasti näkynyt. Toki tän mahan kanssa ei ihan jokapäivä enää ole jaksanut puistoon kyllä suunnatakkaan...
 
Heip! Me asutaan tässä heti kohta Espoon puolella Laaksolahdessa, syksyllä 5v täyttävä tyttö, joka kaipaa kovasti leikkikaveria tytöstä, kun meidän kaveripiirissä ei juuri lapsia eikä varsinkaan samanikäisiä tyttöjä ole. Hoitopaikkavaihdosten (3) ja muuttojen takia ei ole tuo kaveristuminen ole niin pysyvää ollut, eikä lähipuistoissa juuri lapsia näe! Ja vaikka leikit sujuu kohta 3 v pikkuveljen kanssa näin kotona, kiinnostuksen kohteet on tietty omansa kummallakin jne. Jos käyt vielä koneen ääressä kattelemassa kesällä, niin täälä olis innokas tyttö tulossa leikkeihin mukaan vaikka sinne teidän lähipuistoon. Tämän kesän löytöjä meillä on muuten olleet Viherkallion asukaspuiston metsäinen "juoksupaikka" mutkaliukumäkineen ja laivoineen, Karakallion asukaspuiston leikkipaikka, jossa pienten ja isojen puoli ja viimesimpänä Marketan puiston kiva veistospuisto ja uusi pieni mutta kiva leikkipuisto tramppiksineen. Glimsin talomuseo Jorvin vieressä ja Villa Elfvikin luontotalo tuola Hesaan päin mentäessä ravattiin viime kesänä, seuran kanssa lapsille tietysti tuplasti hauskempi. Meidän tenavat on syksystä hoidossa, lyhyistä päivistä ja vapaista pe jää kyllä leikkiaikaa jatkossakin!
 

Yhteistyössä