Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:no sä oot jäävi vastaamaan noihinAlkuperäinen kirjoittaja syysusva05:jepjepAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:Force Majeure
Stalingrad Cowgirls
murena kans metalliliitossa joskus soinu.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Murena ja Moukari
Joo noi on kaikki progea.Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:Mä tiedän Overheadin. Progebändi.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Tietääkö näitä kukaan?
Overhead
Ageness
Circusfolk
Discordia
juu, olikohan pudasjarven poikia?Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:no helppo: eternal tears of sorrow
Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:Jos Force joskus kunnolla pinnalle pulpahtaa niin mulla on hyvinkin harvinaista keräilymatskua siltä bändiltä!Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja Pimmo:Force on HYVINKIN tuttu bändi.Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:jepjepAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:Force Majeure
Stalingrad Cowgirls
TOKI!
jalkimmainen soitti keikan joskus samassa paikassa missa olin toissa.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Force Majeure
Stalingrad Cowgirls
hyvinkin taitaa olla o muuten uuden levyn pukannu ja kasannu rivins taasAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:juu, olikohan pudasjarven poikia?Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:no helppo: eternal tears of sorrow
hep kaikkiin. jokos otettais rääpynälimua??Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:tenhi
isis
disfear
trollheims grott
hagen ja sputnik juustopäät hepAlkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:Vennaskond, Nina Hagen, Sigue sigue sputnik, Juustopäät, Ram Jam, jne....
Jou. Siskon lemppareita.Alkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:Flogging Molly
uulalaa joo :heart:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep kaikkiin. jokos otettais rääpynälimua??Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:tenhi
isis
disfear
trollheims grott
meinasin itekki kysyy juustopaita mut aattelin et kaikkihan sen tuntee :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:Vennaskond, Nina Hagen, Sigue sigue sputnik, Juustopäät, Ram Jam, jne....
Nina Hagen ja Sigue sigue sputnik ovat tuttuja mun nuoruudesta. =)Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:Vennaskond, Nina Hagen, Sigue sigue sputnik, Juustopäät, Ram Jam, jne....