Lumivalkoinen
Todellakin hep! Ensimmäinen bändi jonka olen nähnyt paikallisessa rock-tapahtumassa.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:22 pistepirkko
taitaa olla kyl tuttu monellekkin
Entä The Road?
Todellakin hep! Ensimmäinen bändi jonka olen nähnyt paikallisessa rock-tapahtumassa.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:22 pistepirkko
Joo, muistan molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja dsfdf:Muistatteko Sigue sigue sputnikin? Entä Vilperin perikunnan?
juu, hep molempiin.Alkuperäinen kirjoittaja dsfdf:Muistatteko Sigue sigue sputnikin? Entä Vilperin perikunnan?
tha moffatts hepAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:the moffatts? alliage?
sun piti olla jo jonku sylissaAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hepAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:22 pistepirkko
ei vielä ehi, väri päässä... mutta kohta..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:sun piti olla jo jonku sylissaAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hepAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:22 pistepirkko
Masa Mainds :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Yks kysyjä:Ruoska ja Masa Mainds
heeepAlkuperäinen kirjoittaja asdasd:Joo, muistan molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja dsfdf:Muistatteko Sigue sigue sputnikin? Entä Vilperin perikunnan?
:wave: :wave: :wave: Olin fani joskus 1986 :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tanna
uskallatko sanoa hep myös worlds apartiin?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:tha moffatts hepAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:the moffatts? alliage?
ahistaa vanhaa sydanta, meika paasee lahes kolmen viikon tauon jalkeen syliin keskiviikkona vasta :|Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:ei vielä ehi, väri päässä... mutta kohta..
hepAlkuperäinen kirjoittaja Hair Of The Dog:Masa Mainds :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Yks kysyjä:Ruoska ja Masa Mainds
hepAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:nyt tosihelppoja: mahavishnu john mclaughlin,straight eight,
en muista mutta hepAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joko Tarot on ollu?
hepAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:uskallatko sanoa hep myös worlds apartiin?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:tha moffatts hepAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:the moffatts? alliage?
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:hepAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:the moffatts? alliage?
nyt yllättiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hepAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:nyt tosihelppoja: mahavishnu john mclaughlin,straight eight,
HietalaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:en muista mutta hepAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joko Tarot on ollu?
joo. mä olin teini-ikäinen kun tää ysärihumppakuume oli korkeimmillaan.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:cappella