Hybärit rokkaa!Alkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:hep, mutta en oikein tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hybrid children
Niin on. Ja loistava bändikin On ollu useilla keikoilla lämppärinä missä oon käynyAlkuperäinen kirjoittaja v:Loistava nimi bändillä. Nähnyt kanssa tämän ja luulin oikeesti baarissa olevan joku bändi vain paikkakunnaltaAlkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Mä oon nähny tän bändin laivalla.Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Taidetaan olla samalta suunnalta Mutta ei arvailla sen enempääAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mainittu jo kai? mut joo tiianAlkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Joku paikallinen bändi
heepAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hybrid children
Mister Baker, meat pie makerAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:pikkubroidi soitti niiden biisejäAlkuperäinen kirjoittaja ...:Mistä sie muistat Damagen (RIP)?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep hepAlkuperäinen kirjoittaja ...:Let's Eppelin
Damage
epämääräinen hep...Alkuperäinen kirjoittaja Pimmo:Micko Hell and the Motherfuckers
Jos kukaan ei näitä tunnistanut, niin koitetaas helpompaa(?):Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ronnie Starr
The Voltas
Zacharius Carls Group
ja hep.Alkuperäinen kirjoittaja gg:hepAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Valse Triste?
private,voltas hepAlkuperäinen kirjoittaja bella:Jos kukaan ei näitä tunnistanut, niin koitetaas helpompaa(?):Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ronnie Starr
The Voltas
Zacharius Carls Group
Private Line
Hep Private Line (Kirsin Salon mies Sammy Aaltonen bändissä)Alkuperäinen kirjoittaja bella:Jos kukaan ei näitä tunnistanut, niin koitetaas helpompaa(?):Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ronnie Starr
The Voltas
Zacharius Carls Group
Private Line
Jee! Molemmat tosi kovia livenä.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:private,voltas hepAlkuperäinen kirjoittaja bella:Jos kukaan ei näitä tunnistanut, niin koitetaas helpompaa(?):Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ronnie Starr
The Voltas
Zacharius Carls Group
Private Line