Heisku
Paljonko tulee maksamaan??? Pelkät raidat ja leikkaus. Sanokaas hintoja mitä teillä tullut maksamaan. Vaihtelee toki liikkeittäin, mut tänne vaan hinnat!
Taidat olla italiassa? Siellä hinnat vissiin katossa ??Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:no et ehkà tule meille kampaajalle, mutta mulla maksoi 80 euroa.
Juu moni asia on tààllà nykyisin kalliimpaa kuin suomessa. ainakin suurissa kaupungeissa. mutta on varmaan hesassakin kampaaja tuota luokkaa, eikò?Alkuperäinen kirjoittaja Heisku:Taidat olla italiassa? Siellä hinnat vissiin katossa ??Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:no et ehkà tule meille kampaajalle, mutta mulla maksoi 80 euroa.
Pakko väli kommenttia laittaa. onko sulla suomalainen mies? Miten olette sinne muuttaneet? minkälaista on asua siellä? oletteko koulussa/töissä miehesi kanssa?? ja jos niin missä?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Juu moni asia on tààllà nykyisin kalliimpaa kuin suomessa. ainakin suurissa kaupungeissa. mutta on varmaan hesassakin kampaaja tuota luokkaa, eikò?Alkuperäinen kirjoittaja Heisku:Taidat olla italiassa? Siellä hinnat vissiin katossa ??Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:no et ehkà tule meille kampaajalle, mutta mulla maksoi 80 euroa.
voitko laittaa yv:nà? vastaan mielellàniAlkuperäinen kirjoittaja Heisku:Pakko väli kommenttia laittaa. onko sulla suomalainen mies? Miten olette sinne muuttaneet? minkälaista on asua siellä? oletteko koulussa/töissä miehesi kanssa?? ja jos niin missä?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Juu moni asia on tààllà nykyisin kalliimpaa kuin suomessa. ainakin suurissa kaupungeissa. mutta on varmaan hesassakin kampaaja tuota luokkaa, eikò?Alkuperäinen kirjoittaja Heisku:Taidat olla italiassa? Siellä hinnat vissiin katossa ??Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:no et ehkà tule meille kampaajalle, mutta mulla maksoi 80 euroa.
huh huh...Alkuperäinen kirjoittaja minä:mulla olkapäiden yli hiikset leikkaus + raidat makso n.70-80e
kyllä se on. onko siellä amista jossa on kampaajalinja? kolmannen vuoden opiskelijat osaa tosi hyvin hommansa jo ja saa leikkaukset ja värit edullisemmin kuin kampaamoista.Alkuperäinen kirjoittaja Heisku:Voiko olla noin suuri haarukka?? Jos väriä ei laita olleskaan. Pelkät raidat siis...
kannattaa ainakin kysyä voitko perua sen kun et aiemmin voinut ilmoittaa ettet voikaan tulla.Alkuperäinen kirjoittaja Äippä86:Miten ihmeessä voisin perua kampaaja ajan, kun se on huomenna kello9, ja siellä kampaamon ovessa luki, että aika pitää peruuttaa vuorokautta aikaisemmin, tai muuten peritään 75% siitä mitä olisi mennyt tekemään. Miten se sunnuntaina perutaan????? Olen kipeänä.
kaikilla on tietty omat toimintatavat mutta jos minulle ilmoitettais yllättävästä esteestä en ottais tuota maksua,kun tosian viikonloppuna ei voi ilmoittaa esteestä.Alkuperäinen kirjoittaja Äippä86:Niin... Mutta hitto jos pitää maksaa se 75% siitä maksusta.