Leikkaus aamulla, nukutuksessa, saako vielä syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Perhanan perhana ku mä oon ne paperit laittanu niin hyvään talteen etten niitä enää löydä.. :headwall: :headwall: Voikohan täsä vielä syödä jotai? Sen mä tiän et ennen aamu kuutta saa juoda kirkkaita nesteitä mut sen jälkee ei mitää..

Ruoka ei oo maistunu ollenkaan ja nyt on sit kiljuva nälkä. Todella fiksua..

meillä kanssa täysin ravinnotta puolesta yöstä alkaen. aamulla saa ottaa pakolliset lääkkeet suullisen kanssa vettä jos lääkäri on niihin antanut luvan. muuten vain suun kostutus.

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
meillä kanssa täysin ravinnotta puolesta yöstä alkaen. aamulla saa ottaa pakolliset lääkkeet suullisen kanssa vettä jos lääkäri on niihin antanut luvan. muuten vain suun kostutus.

Näin on meilläkin.

itsellä oli munasarjan ja kasvaimen poisto niin puoleen yöhön asti sai syödä. aamulla piti 7 olla osastolla, puolilta päivin vasta pääsin saliin ja kerkis siinä pikkasen tulla nälkä!! :(

Alkuperäinen kirjoittaja H:
itsellä oli munasarjan ja kasvaimen poisto niin puoleen yöhön asti sai syödä. aamulla piti 7 olla osastolla, puolilta päivin vasta pääsin saliin ja kerkis siinä pikkasen tulla nälkä!! :(

Muistatko että saitko aamulla juoda? Mulla sinällään samantyylinen leikkaus ku on kohdunpoisto.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Muistatko että saitko aamulla juoda? Mulla sinällään samantyylinen leikkaus ku on kohdunpoisto.

ohjeessa oli että aamulla maks puoli lasillista vettä. Muistan vielä miettineeni että kuinka isoa lasillista :D No hörpyn vain otin aamulla kostukkeeksi.

Miulla oli samoin nielurisaleikkauksessa. Lääkäri sanoi, että saa syödä vaikka kinkun illalla, mutta ei mitään enää keskiyön jälkeen :D

Ja aamulla sai juoda vain pienen tilkan vettä, kun otti esilääkityksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Nytkö se päivä sitten tuli eteen...Tsemppiä kovasti.Olen hengessä mukana.

No nyt se päivä on käsillä. Kiitokset tsempeistä, jänskättää kyllä niiiiiiiiiiiin paljo.

Hyvin se menee.Minä ainakin sain kipulääkettä riittävästi ja muutenkin henkilökunta oli ystävällistä ja asiansa osaavaa.Uni maittoi hyvin leikkauksen jälkeen!
Just tuossa sanoin miehelle, että kuinka ihanaa on ollut vuosi ilman kipuja...Mulla siis 28.5 vuosi leikkauksesta!Pitäiskö laittaa juhlat pystyyn :whistle:

No nyt se päivä on käsillä. Kiitokset tsempeistä, jänskättää kyllä niiiiiiiiiiiin paljo.

Hyvin se menee.Minä ainakin sain kipulääkettä riittävästi ja muutenkin henkilökunta oli ystävällistä ja asiansa osaavaa.Uni maittoi hyvin leikkauksen jälkeen!
Just tuossa sanoin miehelle, että kuinka ihanaa on ollut vuosi ilman kipuja...Mulla siis 28.5 vuosi leikkauksesta!Pitäiskö laittaa juhlat pystyyn :whistle:

Joo hoito tuola Naikkarilla on kyllä ihan ykköstä! Ei oo ollu valittamista :)

No ilman muutahan se on juhlien paikka! :D

Joo hoito tuola Naikkarilla on kyllä ihan ykköstä! Ei oo ollu valittamista :)

No ilman muutahan se on juhlien paikka! :D

Välillä mietin kuinka kamalaa on olla onnellinen siitä, että pääsi leikkaukseen.Tosin tilanne ja mieli olisi varmaan toinen jos ei noita ihania tyttöjä olisi...
Leikkaako P.H sinut?Vai tiedätkö jo leikkaavan lääkärin?

Yhteistyössä