Toi on niin suolesta. Yksinelävällä on siinä mielessä helpompaa, ettei odotakaan että kukaan olisi passaamassa. Mutta jos siinä on toinen, joka koko ajan hieroo naamaan sitä, ettei välitä paskaakaan, niin onhan se aika masentavaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onpa muutamilla kauheita miehiä, ja varsinkin ap:llä! Miten vitussa voi olla noin ääliö, ettei auta toista? Ja toisaalta, mitä auttamista se omien lasten hoito muka on ja kotityöt, kyllä ne kuuluu kaikille.
Mä jättäisin tuommoisen miehen. Mitä tuommoisella muka tekee, eihän siitä ole tueksi ja turvaksi. Sanoisin, että sä näytit hyvin nyt leikkauksen jälkeen, kuinka paljon musta välität. Eli et yhtään, joten tämä oli tässä. Oispahan yhden ihmisen sotkut vähemmin siivottavana.
Sun pitäs levätä... Mene petiin makailemaan ja laita ovi kiinni. Ota lääkettä.
Älä mieti mitä tapahtuu ja kuka hoitaa hommat.
Todella kummallinen tilanne. Mulle on itsestäänselvyys, että mut hoidettaisiin ja lepuutettaisiin kotona kuntoon jos joutuisin suureen leikkaukseen. Minulle on näin käynytkin, ja mies hoiti kaiken puolestani, koska niin toisiaan kunnioittavat ja rakastavat ihmiset tekevät. En halua hieroa puukkoa selässäsi, ap, mutta teidän tilanne on jotenkin niin absurdi, että mä harkitsisin vakavasti tuollaisen hyödyttömän miehen jättämistä. Et sä tuollaisella kyllä tee yhtään mitään!![]()
Sano miehellesi, että joko hän auttaa valittamatta tai hankit avun muualta tai lähdet muualle potemaan ( kumpi parempi tai kumpi onnisttuu) Mulla oli kerran tilanne, ettei mies auttanut (oli kipeänä kuten minäkin) eikä myöskään antanut pyytää apua. Sanoin sitten hänelle, että on vain kaksi vaihtoehota, joka hän auttaa tai soitan apua. Sain luvan soittamiseen ja saimme kodinhoitajan muutamaksi tunniksi. Pitemmäksi ajaksi avun saaminen on hankalaa, joten lienee paras vaihtoehto on se, että lähdet muualle potemaan.