Leikkasin lasteni hiukset ja värjäsin!!! Haluatteko kuulla....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KotiParturimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KotiParturimamma

Vieras
Lapseni ovat:

2v. tyttö
4v. poika
8v. tyttö
9v. tyttö
13v. poika

2-vuotiaalta tytöltä siistin hiusten latvoja eli tuli polkkamalli
4-vuotiaalta leikkasin hiukset pois eli pojasta tuli kalju! Kevätkampaukseksi oiva valinta. :)

8-vuotiaalta tytöltä värjäsin ekaa kertaa hiukset. Laitettiin punaista kestoväriä ja tyttö tykästyi heti! Leikkasin pitkät hiukset polkkamittaisiksi. Nyt on tyttö onnesta soikeena ja äitikin tykkää ;)

9-vuotiaalta tytöltä leikattiin pitkistä hiuksista poikatukka eli ihan sellainen siili. Tytön omasta toiveesta tämä. Kieltämättä pukee tyttöä hyvin, koska tytöllä on niin nätit kasvojen piirteet. Laitettiin myös vaaleita raitoja maantienharmaaseen tukkaan.

13-vuotiaalta pojalta leikattiin selkään ulottuvat mustat hiukset olkapäille ulottuviksi. Värjättiin myös ruma tyvikasvu pois. Poika on heavypoika, niin siksi pitkät ja mustat hiukset. :)

[QUOTE="vieras";25748601]Muuten hyvä, mutta värjäämistä ei kai kampaamoissakaan suositella enää alle 16-vuotiaille... Aika radikaaleja muutoksia :)[/QUOTE]

Oli radikaaleja etenkin tuo siilitukka. Lapset itse pyysivät, mitä halusivat ja minä leikkasin. :)

Ei voi sanoa kun että hullu täytyy olla kun lasten päitä värjää. Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä, lapsesi kiittävät sinua myöhemmin <3

Anna mä arvaan, et tietenkään edes viitsinyt tehdä niitä herkistymistestejä?

[QUOTE="xXx";25748609]Ei voi sanoa kun että hullu täytyy olla kun lasten päitä värjää. Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä, lapsesi kiittävät sinua myöhemmin <3

Anna mä arvaan, et tietenkään edes viitsinyt tehdä niitä herkistymistestejä?[/QUOTE]

Onko kaikki kampaajat sitten hulluja? Tietääkseni ei ole, joten miksi minä kotona lasteni hiukset hoitava olisin hullu??!! Lapset kiittivät kampauksista ja näyttävät onnellisilta. :)

Ei tehty, koska ostettiin värit vasta hetki sitten, joten ei oltaisi keritty. Herkitystestit ovat mielestäni tyhmiä, koska siinähän voi altistua värille 24 tunnin ajan! Se on eri asia kuin altistuu värille vain alle tunnin.

Just joo. Meillä värjättiin tytön hiukset ekan kerran, kun tyttö oli 15.v. Nyt on jo 18.v. Pojalla ei ole värjätty vielä kertaakaan, on nyt 16.v.

Lapset haluaa värjätä, niin äiti värjää.

[QUOTE="vieras";25748636]Just joo. Meillä värjättiin tytön hiukset ekan kerran, kun tyttö oli 15.v. Nyt on jo 18.v. Pojalla ei ole värjätty vielä kertaakaan, on nyt 16.v.

Lapset haluaa värjätä, niin äiti värjää.[/QUOTE]

Niin minäkin värjään, jos lapset haluaa. Ihan nuorimmilta en värjää, koska he ovat liian nuoria. :)

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;25748654:
Mun mielestä kuulostaa ihan hyvältä mutta en muutenkaan nipoile joka asiassa=)

En mäkään nipoile juurikaan missään asiassa, mutta siltikään en ymmärrä pikkulasten hiusten värjäämistä etenkään, kun on selkeästi osoitettu, että hiusvärit ovat erittäin allergisoivia. Miksi herkistää suotta, kun voi välttää mahdollisimman pitkään.
Itse superhyperyliherkkä ja Epi-Pen taskussa kuljettava. Hiuksia en voi enää värjätä ollenkaan.

Tiesin, mutta nimenomaa suositella! Joten ei kielletä kuitenkaan. Olen luvannut tytölle jo vuosi sitten, että vuoden päästä värjätään, joten siksi värjättiin. Pojalla on ruma tyvikasvu, jos ei värjättäisi, joten annan ilman muuta värjätä.

Pojallasi ei olisi rumaa tyvi kasvua, jos et alun alkaenkaan olisi antanut lupaa värjäämiseen, tietty jos poikasi on sen salaa tehnyt, niin sille ei mitään mahda.

Siis minkä pituinen siili 9v tytöllä on?

1135261547580.jpeg
tuon pituiset :)

8 v tyttö punaisella kestovärillä värjätyissä hiuksissa on varmaan TOSI nätti näky...not!

Mikä siinä muuten on, että näillä porvoolaisilla on aina iso liuta lapsia, ja viesteissä tarkkaan lueteltu lasten iät & se mitä he ovat tehneet tai sanoneet, tai mitä heille on sanottu tai tehty? Kas kun ei nimimerkkinä ole Kotiparturimamma 29 v että saataisiin vielä kuvioihin perinteinen Perustin suurperheen nuorena-kortti.

• Tykkää
Reactions: Katylina

Yhteistyössä