Leikkaatteko itse lastenne hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pöökö

Jäsen
12.06.2006
116
0
16
Tuurista kiinni lopputulos, kun mie leikkaan lasten hiuksia... :) Tällä kertaa kakkosen hiukset eivät sentään lyhentyneet millisängeksi... Ja kolmoselleki kävi kohtalaisesti.
En tykkää koko hommasta, mutta parturissa käynti taas tervenjuontia muikuille... Kaipa se harjoitus tekee mestarin tässäkin lajissa. :D

Ison pojan hiukset olen leikannut aina itse, se on käynyt vain muutaman kerran elämässään parturissa. Pienen pojan hiukset olen leikannut kerran, hän käy kampaajalla ja nyt kasvattaa pitkää tukkaa.

En todellakaan. Molemmilla pojilla ollut vauvasta asti kunnon tukka ja toisen vein parturiin jo 10 kk ikäisenä (kun oman leikkaamisen jälkeen tukka oli todella mielenkiintoisen näköinen). Tykkään, että pojilla on lyhyt siisti tukka.

kyllä mä olen tytön hiuksia nyt leikannu kaks kertaa (tyttö 10kk), ja meinaan kyl viel muutaman vuoden leikata, ellei kasva sellaisiks et on vaikea leikata. Miehen tytön hiuksiakin leikkasin (7v) halus et ne on olkapäille kun on sillon helppo hoitaa. Mut tytön mummo ja äiti sanookin et ei kun ne kasvatetaan pitkiks, vaikka tyttö haluais ennemmin lyhyemmät, mut ei auta. Nyt sit oon pari kertaa leikannu niitä takkuja pois niistä pitkistä hiuksista! :attn:

Yhteistyössä