leikkaatko omia hiuksia?

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
niin siis kykeneekö joku siihen?
Meil olis häihin meno launtaina ja kattelin tossa et mun pää pitäis kyl taas kyniä . Mut en mä nyt tähän hätään enää mihkää kampaajalle ehdi, ei olis kyl rahaakaan =)

uskaltaisko sitä itse vähän napsia noita latvoja, pikkasen se kyl menee sinnepäin :/

Etutukkaa tasoittaa ihan helposti itse ja säästää parikymppiä.
Jos sulla on pitempi tukka laita se jotenkin kivalle juhlavammalle nutturalle,esim.banaani.Jos lyhyt siis niin ettei saa kiinni niin sit menisin kyllä kampaajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja saksikäsi:
Etutukkaa tasoittaa ihan helposti itse ja säästää parikymppiä.
Jos sulla on pitempi tukka laita se jotenkin kivalle juhlavammalle nutturalle,esim.banaani.Jos lyhyt siis niin ettei saa kiinni niin sit menisin kyllä kampaajalle.

mul on tos otsalla olevinaan otsahiuksia jotka ovat siis uutta kasvanutta hiusta, ja ärsyttävästi jää pystyyn.

siin on vaan yks onkelma ja se on et en osaa tehdä yhden yhtä nutturaa enää :ashamed: :ashamed: :ashamed: joskus osasinki mut se taito hukkui kyllä täysin. mitenhän muuten ne sais kivasti. Tietty jos kihartais mut mulla ei ole rautaa. Helpointa olis kai letittää ja sit avata ne letit ja kammata jotenki kivasti kiinni :whistle: sillon nuo kuivat latvat ei kyl niin pahasti näkyis..

no, onneks en oo morsian. Ehkä mä voin tällä päällä nuo häät käydä, josko sitten menis sinne kampaajalle =)

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
niin siis kykeneekö joku siihen?
Meil olis häihin meno launtaina ja kattelin tossa et mun pää pitäis kyl taas kyniä . Mut en mä nyt tähän hätään enää mihkää kampaajalle ehdi, ei olis kyl rahaakaan =)

uskaltaisko sitä itse vähän napsia noita latvoja, pikkasen se kyl menee sinnepäin :/

En suosittele ja vastaus kysymykseesi on, että valitettavasti leikkasin :D

Siis päätin just pari päivää sitten napsasta ihan vaan pikkasen pois. Niin joo... Pikkasen. Tuli sit VÄHÄN liian lyhyt... no... onneksi hiukset uusiutuu nopeasti :D

Leikkaan aina ite latvat, olen kampaaja ja omistan pitkät hiukset. Lyhyitä, tietyssä mallissa olevia hiuksia en menis leikkomaan itse. Laita joku kiva kampaus niin tuskin kukaan katselee tyyliin et *toi ei ole käyny kampaajalla*!

Jos sulla on pitkät hiukset tai semmoset mitkä saa kierrettyä folioon niin tee foliokiharat. Ne on mun mielestä helppo tehä ja pinneillä saa toistakin ilmettä jos kiinnittää sieltä täältä sortuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Miira:
Jos sulla on pitkät hiukset tai semmoset mitkä saa kierrettyä folioon niin tee foliokiharat. Ne on mun mielestä helppo tehä ja pinneillä saa toistakin ilmettä jos kiinnittää sieltä täältä sortuvia.

miten ne siihen folioon kääritään? mulla on puolipitkät, pisimmät ylettyy helposti yli olkapäiden. Jotain kiharaa haluaisinkin mutta en vaikka jostain raudan tähän hätään saisinkin niin en sit tiiä ehdinkö/osaanko itse noita kutreja alkaa kihartamaan?

Tarvittaessa, mut mulla onkin sellanen sekanen pehko ettei siin juuri malli näy, vaikka olis vähän hutiinkin menny
s025.gif

Minä leikkaan omat hiukseni itse, eikä kukaan ainakaan vielä ole tullut kauhistelemaan kampausta. Myös värin laitan omaan päähän ihan itse, eli kampaajakustannuksia ei mulle tule. Joskus, entisellä kotipaikkakunnalla vieraillessani saatan käydä kampaajalla teettämäässä jotain erilaista kampausta tai permanenttia ym.

Esikoisen hiukset leikkaan myös. Kuopus on vielä vauvaikäinen, joten hänen hiuksiaan ei ole vielä tarvis leikata. Ainoa, joka meillä käy karvarissa on ukko.