Leikittäiskö vähän salapoliisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomaton juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän muakin eniten ihmetyttää, voiko joku olla noin hölmö vai onko hänkin mukana juonessa?

Niinhän sitä sanotaan että rakkaus on sokea ja varsinkin miehiä on aika helppo vetää siinä talutusnuorassa kun ovat so in love... Ja monesti tuollainen manipuloija menee yhteen juuri tuollaisen hyvä uskoisen ihmisen kanssa.
Pitäkää nyt kaverista huoli että pitää puolensa sitä pipipäätä vastaan!

[QUOTE="Vieras";22347127]Jos lapsi on kuollut kohtuun, niin onhan sille hautajaisetkin pidettävä. Että siinävaiheessa ainakin paljastuu jos ei hautajaisia ala kuulumaan.[/QUOTE]

Ei sinne hautajaisiin välttämättä kutsuta ketään.
En ainakaan itse kutsunu. eikä vielä tänä päivänäkään puoletkaan suvusta/kavereista tiedä, että meidän eka vauva kuoli kohtuun.
Se vaan sattu olemaan aika herkkä ja henkilökohtainen juttu..

Alkuperäinen kirjoittaja Öööö... eiiiii;22347188:
Ei sinne hautajaisiin välttämättä kutsuta ketään.
En ainakaan itse kutsunu. eikä vielä tänä päivänäkään puoletkaan suvusta/kavereista tiedä, että meidän eka vauva kuoli kohtuun.
Se vaan sattu olemaan aika herkkä ja henkilökohtainen juttu..

Tarkoitinkin, että kaveri varmaan mainitsee hautajaisista jotain jossainvaiheessa.

Mä tiedän myös yhden naisen, kutsutaan häntä vaikka A:ksi, joka "tuli raskaaksi" heti kun oli kuullut yhteisen ystävämme, B:n, ihan oikeasta raskaudesta. Ihan alusta asti oltiin vähän pöllämystyneitä että mites se on tullut raskaaksi kun ei sillä miestäkään ole. Oli kuulemma sitten yhden illan jutusta tämä raskaus, vaikka aina aikasemmin sanoi ettei semmosia yhden illan juttuja harrasta. A lainasi B:ltä usein mm. vaatteita, kun "vatsa alkoi pyöristyä" ja housut kuulemma kiristää.

Iloittiin siitä, että A ja B saavat lapsensa lähes samoihin aikoihin ja A ja B vaihtoivat myös paljon kokemuksia omista raskauksistaan ja näkivät lähes joka päivä, olivat parhaita ystäviä.
Sitten A katosi kuvioista muutamaksi kuukaudeksi. Ei vastannut soittoihin eikä ottanut yhteyttä keneenkään. Juttu selvisi sitten niin, että B sai eräänä päivänä puhelun A:lta, jossa A väitti oksentaneensa kuolleen lapsen ulos vatsastaan.
JEP. Että silleen. :/

Nykyään A:sta on tullut ilmi myös muita uskomattomia juttuja, ja patologinen valehtelijahan tuo on. Vaihtui A:lla suht radikaalisti ystäväpiiri kun asiat selkes.....

kuulostaa tutulta. mun entinen koulukaveri on patologinen valehtelija. yläasteella väitti seurustelevansa serkkunsa kanssa, jota kukaan kaveripiirissä ei ikinä ollut tavannut mutta ihan yltiöpäisen rakastunut tämä serkkupoika oli tyttöön. väitti serkkunsa raiskanneen hänet, kertoi siitä koko koululle ja kylälle.
tapasin serkun myöhemmin ja hän oli ihan pöllämystynyt väitteistä - kun ei ole ikinä seurustellut tämän serkkutytön kanssa ja on vielä umpihomo.
kyseinen neiti myös "raskautui" miehelleen, sai kuudennella kuulla keskenmenon mutta sen takia ei tarvinnut edes terkkarilla käydä, riitti kun otti pari buranaa. naimisiin oli tässä vaiheessa päässyt miehen kanssa.

viimeisimmät käänteet jutuissaan olivat vielä hullumpia, niin hulluja ettei niitä usko kukaan. tai jos ne ovatkin totta niin kukaan ei usko koska niin monesti on valehdellut aivan päättömiä juttuja.

Mullakin on yks tuttu, joka jauhaa paskaa, vaikka muille jakaa. Ala-asteella oli jo synnyttänyt vauvan, joka annettiin adoptioon (tuli kesken ala-asteen meidän kouluun aikanaan). Edellisessä koulussa hänet oli raiskattu koko luokan poikien toimesta koulun vessassa. Ylä-asteella hän sai keskenmenon nuorisotilan läheisessä metsässä (oltuaan "raskaana") jne jne. Nykyään on 2 lapsen äiti ja valehtelee edelleen kuin pieni sika ja lapset säälittää :( Siinä vieressä sitten yrittävät hiljaa sönkätä, että "äiti eihän se juttu noin mennyt" ja äiti uskottelee sitten lapselleenkin, että "näinhän se meni" :(

Mullakin on yks tuttu, joka jauhaa paskaa, vaikka muille jakaa. Ala-asteella oli jo synnyttänyt vauvan, joka annettiin adoptioon (tuli kesken ala-asteen meidän kouluun aikanaan). Edellisessä koulussa hänet oli raiskattu koko luokan poikien toimesta koulun vessassa. Ylä-asteella hän sai keskenmenon nuorisotilan läheisessä metsässä (oltuaan "raskaana") jne jne. Nykyään on 2 lapsen äiti ja valehtelee edelleen kuin pieni sika ja lapset säälittää :( Siinä vieressä sitten yrittävät hiljaa sönkätä, että "äiti eihän se juttu noin mennyt" ja äiti uskottelee sitten lapselleenkin, että "näinhän se meni" :(

Ai juu ja mulla oli tällainen poikaystäväkin joskus :D Se sit taas valehteli juttuja, jotka oli kattonut jostain leffoista omiksi tarinoikseen. Kertoi oikein kavereidensa nimiä niiden roolihahmojen tilalle jne :D Sit kun erottiin ja nähtiin sen jälkeen ja kyseli kuulumisia kerroin olevani raskaana uudelle miehelleni ja exähän pamautti siihen, että "joo mullekin on lapsi tulossa" ja ei tosiaan ollut :D

[QUOTE="XXX";22351895]Kai nyt kaikille on selvää että jos yliaikainen lapsi kuolee kohtuun, synnytys käynnistetään ja kuollut lapsi saatetaan maailmaan. Sairasta touhua.[/QUOTE]

Ja sama tapahtuu oli raskaus miten pitkällä tahansa. Jos sikiö ei tule omin avuin ulos niin pienillä viikoilla on lääkkeelinen keskeytys tai kaavinta, ja isommilla viikoilla lapsen joutuu synnyttämään kuten synnyttäisi elävänkin.

mä tuun kyllä surulliseksi tämmösistä jutuista... muistan itekin tällasen valehtelevan tytön yläasteelta, mitä lie nykysin kuuluu. Sen tiedän et ihan oikeasti odottaa vauvaa..

jostain tuokin kumpuaa, huomion hakua kyseenalaisin keinoin?

No toi kuulostaa kyllä vakavilta psyykeongelmilta, oiskohan tyttöä hyväksikäytetty tms. pienenä kun noin seksipainoitteiset jutut jo pienenä :/ Kamalaa.

Mut itse asiaan, ei kai lasta väkisin pidetä mahassa lasketun ajan yli? En oo asiantuntija koska en oo ollut edes itse raskaana, mut eihän sitä nyt ainakaan 2,5kk:ta pidettäis mahassa väkisin? :O eikös ap niin kirjoittanut....

Moikka.
Viikonlopun aikana ei oo ilmennyt mitään uutta, mitä nyt tän pariskunnan mies kävi taas kylässä, mutta ei puhunut koko aiheesta mitään. Hämmästyttävän normaalilta hän vaikutti siihen nähden että olevinaan heidän vauvansa oli juuri kuollut, oli kavereiden kanssa lähdössä baariin ihan hyväntuulisena. Tyttö on edelleen kotona, ollut koko viikonlopun, joten joku tässä nyt mättää. Mä vaan ihmettelen että miksei kukaan muu oo kummissaan kun tästä "raskaudesta" kuitenkin tietää 90% heidän ystävistään. Seuraavan kerran kun nään jompaa kumpaa, aion ihan suoraan kysyä mikä juttu tää oikeesti on, mä en jaksa leikkiä tällaista "ei puhuta aiheesta niin ihmiset unohtaa"-leikkiä.

Yhteistyössä