LEIJONILLE KULTAA!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää iski jo pitkän aikaa sitten ja vieläkin potkii!😍

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Ultimate lätkäpiisi, soinu paljon omankin pojan peleissä:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Mikä erottaa suomalaiset kiekkofanit venäläisistä - eikä aina sekään?

-Molemmilla rasvainen takatukka joka on hautunu/marinoitunu karvalakin alla
-kalpeat kasvot kun auringonsäteet ei oo poskipäitä hivelly
-lupattava, sumuinen katse pirin vaikutuksen loppuessa
-pskanen haalari jonka alla ei ole kuin löysät bokserit ja kalpeankelmeä iho, parin rintakarvan kera ja pari kantaaottavaa tatuointia
-risat maiharit jalassa
-sit jossain kaverin maaseutumörskässä lauantaiaamun krapulassa mennään metsästämään ja pilkille, kaljapullo toisessa kädessä ja tupakka huulessa
-2/3 sanoista on vttua/-lettä

Niin se erottava tekijä? Rap-musiikin kieli.

Viimeksi muokattu:

-pskanen haalari jonka alla ei ole kuin löysät bokserit ja kalpeankelmeä iho, parin rintakarvan kera ja pari kantaaottavaa tatuointia
-risat maiharit jalassa
-sit jossain kaverin maaseutukämpillä lauantaiaamun krapulassa mennään metsästämään ja pilkille, kaljapullo toisessa kädessä ja tupakka huulessa

no se erottavana tekijänä et suomalaiset juo tänään shampanjaa voitoksi ja fiinimmin. venäläiset juo murheeseen nyt vodkaa

-risat maiharit jalassa
-sit jossain kaverin maaseutumörskässä lauantaiaamun krapulassa mennään metsästämään ja pilkille, kaljapullo toisessa kädessä ja tupakka huulessa

Mikä sua oikein vaivaa?

Kulttuurin rappeutumisesta vaan tässä taasen valittelen....siitä riittää puhuttavaa.
joo mut kyl sunkin pitää ymmärtää et tavallainen ihminen ei halua rähinää. haluaa hyvää elämää käydä töissä tuoda toimeentuloperheelle kasvattaa ja rakastaa lapsiaan oli mistä tahansa. suurin osa meistä haluaa elää tavallisesti näin on aina ja aina oleva. oishan se kyl siistii et kaikki uskaltais tehdä unelmistaan totta

joo mut kyl sunkin pitää ymmärtää et tavallainen ihminen ei halua rähinää. haluaa hyvää elämää käydä töissä tuoda toimeentuloperheelle kasvattaa ja rakastaa lapsiaan oli mistä tahansa. suurin osa meistä haluaa elää tavallisesti näin on aina ja aina oleva. oishan se kyl siistii et kaikki uskaltais tehdä unelmistaan totta
Mikä rähinä ja missä?

• Tykkää
Reactions: ruuttis

-risat maiharit jalassa

Nyt niin iso miinus sulle. Tottakai pohjoisen ihminen on kalpea helmikuussa jos ei oo Kanarialle päässy

noh vaik sitä kuinka luokittelit meijät ja venäläiset pohjimmiltaan me tosiaan ollaan samanlaisia siis se perus kansanosa jota suurin osa on. tuskin tavis venäläinen haluaa kenenkään kanssa sotaan. sit on politiikot jotka haluaa rauhaa järkyttää kun on niin tyhmiä vallan himoissaan
Rakkaudellinen ja suvaitsevainen ajattelu on joskus ongelmallista.

Sun rakkaus-ajattelu käy live-elämään, kun oikeesti ollaan ihmisten kans tekemisissä. Siellä mäkin olen pitkämielinen ja rakastava.

Mutta yhteiskunnallisella, yleisellä, kulttuurisella tasolla ajateltuna rakkaus sokaisee. Ja sori, tyhmentää.
On erittäin vaarallista jos yleinen, yhteiskunnallinen, kriittinen tarkastelu kielletään jonkun rakkaus-löpinän varjolla.

On erittäin huolestuttavaa, jos suomalaiset nuoret aikuiset alkavat muistuttaa venäläisiä.

Suomalainen nuori aikuinen ja vanhempi aikuinen on 30-50 vuotta sitten vielä ollut rehellinen, urheilullinen, siisti ja ahkera. Koulutulokset maailman huippua. Suomalainen osallistui talkoisiin tai kolmannen sektorin tukemiseen, mikä on vähemmän tunnettua Venäjällä.

Jos parikymppistä Jonne-Micoa ei erota sekakäyttäjä-ketjupolttaja-lusmu Igorista, alamme olla vaarallisilla vesillä.

• Tykkää
Ihanaa 🏒🥂😍

• Tykkää
Reactions: Echo
Rakkaudellinen ja suvaitsevainen ajattelu on joskus ongelmallista.

Sun rakkaus-ajattelu käy live-elämään, kun oikeesti ollaan ihmisten kans tekemisissä. Siellä mäkin olen pitkämielinen ja rakastava.

Mutta yhteiskunnallisella, yleisellä, kulttuurisella tasolla ajateltuna rakkaus sokaisee. Ja sori, tyhmentää.
On erittäin vaarallista jos yleinen, yhteiskunnallinen, kriittinen tarkastelu kielletään jonkun rakkaus-löpinän varjolla.

On erittäin huolestuttavaa, jos suomalaiset nuoret aikuiset alkavat muistuttaa venäläisiä.

Suomalainen nuori aikuinen ja vanhempi aikuinen on 30-50 vuotta sitten vielä ollut rehellinen, urheilullinen, siisti ja ahkera. Koulutulokset maailman huippua. Suomalainen osallistui talkoisiin tai kolmannen sektorin tukemiseen, mikä on vähemmän tunnettua Venäjällä.

Jos parikymppistä Jonne-Micoa ei erota sekakäyttäjä-ketjupolttaja-lusmu Igorista, alamme olla vaarallisilla vesillä.
ööh muista sie et loukkaa minua suorapuheisuudella. esim silloin kun mä asuin asunottomien majatalossa ja mun huone toveri jäi kiinni siitä et oli mun puolella tutkimusmatkalla sanoin et mitä vittua teet mun alueella ni se hermostui ja alkoi sättiin nin mua jos sättii ni se naurattaa mut osaan kyllä ottaa palautteesta oppiakin :) mut ethän siekään loukkaannu nytten. mut kun tulin tänne palstalle niin ekaa kertaa mä olin täysin oma ittenki ja koin rakkauden aidon sellaisen merkityksen ja se sai mut henkisesti voimaan paremmin kuin koskaan. siis multa tuli ideoita ja ratkaisuja likuhihnalta ja se rakkaus kesti pitkään. siis olin samaan aikaan kevyt mielinen ja raskas mielinen ja kaikki tuli lunnostaan ja vastaukset jota en ollut ajatellutkaan eli uskoisin että jumalallakin oli hyvässä näppinsä pelissä ei titenkään siinä pahassa mitä tein mut tuli hyviä ideoita miten maailma pelastetaan. ja niin se vaan on että aidossa rakkauden tilassa järki toimii sata kertaa paremmin ja sydän hulluttelee ja hitto sun kroppa on kuin vieteri ja sulla on gravitaatiot kenttä ympärillä ja ääni muuttuu jylhäiseksi meren kuminaksi. ja hei meitä oli viime kesänä yhdessä dokaamassa virolainen, venäläinen,arabi romani ja somali ja kantiksia ja kyllä kaikilla oli ihan tavan jutut ei erottu millään tavalla. ja saa kritisoida tietenkin eikä pelätä sitä

• Vau!
Reactions: Echo
ööh muista sie et loukkaa minua suorapuheisuudella. esim silloin kun mä asuin asunottomien majatalossa ja mun huone toveri jäi kiinni siitä et oli mun puolella tutkimusmatkalla sanoin et mitä vittua teet mun alueella ni se hermostui ja alkoi sättiin nin mua jos sättii ni se naurattaa mut osaan kyllä ottaa palautteesta oppiakin mut ethän siekään loukkaannu nytten. mut kun tulin tänne palstalle niin ekaa kertaa mä olin täysin oma ittenki ja koin rakkauden aidon sellaisen merkityksen ja se sai mut henkisesti voimaan paremmin kuin koskaan. siis multa tuli ideoita ja ratkaisuja likuhihnalta ja se rakkaus kesti pitkään. siis olin samaan aikaan kevyt mielinen ja raskas mielinen ja kaikki tuli lunnostaan ja vastaukset jota en ollut ajatellutkaan eli uskoisin että jumalallakin oli hyvässä näppinsä pelissä ei titenkään siinä pahassa mitä tein mut tuli hyviä ideoita miten maailma pelastetaan. ja niin se vaan on että aidossa rakkauden tilassa järki toimii sata kertaa paremmin ja sydän hulluttelee ja hitto sun kroppa on kuin vieteri ja sulla on gravitaatiot kenttä ympärillä ja ääni muuttuu jylhäiseksi meren kuminaksi. ja hei meitä oli viime kesänä yhdessä dokaamassa virolainen, venäläinen,arabi romani ja somali ja kantiksia ja kyllä kaikilla oli ihan tavan jutut ei erottu millään tavalla. ja saa kritisoida tietenkin eikä pelätä sitä
Ota Imodiumia tuohon ripuliin. :(

• Tykkää
ja jos miettii rakkautta niin liian moni elää ajatusta rakkaudesta. siis kohteen pitää olla sellainen ja tällänen et se meillyttää mua mut se vie puhtauden naisen ja miehen rakkaudesta jotka kohtaa täysin aitoina omina itseinä meillä kaikilla on jonkinlainen rooli ja valitettavasti se estää puhtaan rakkauden mun mielestä. mut kun kerran kokee sen aidon rakkauden ni vittu se on kauniinta maailmassa. rakkaus ei ole tapa vaan jatkuva muutos elämässä ilman kahleita sellainen puhdas vuorovaikutus kaikkinensa ja silloinkun on rkastunut ei halua kelleen pahaa ja miettikää sitä jos kaikki olisi aidosti rakastunut ja ikuisuuden onnen kentässä ei olisi pahaa enään oleva olisi ihmisten rakkaus ja jumalan rakkaus ainiaan oleva

ja jos miettii rakkautta niin liian moni elää ajatusta rakkaudesta. siis kohteen pitää olla sellainen ja tällänen et se meillyttää mua mut se vie puhtauden naisen ja miehen rakkaudesta jotka kohtaa täysin aitoina omina itseinä meillä kaikilla on jonkinlainen rooli ja valitettavasti se estää puhtaan rakkauden mun mielestä. mut kun kerran kokee sen aidon rakkauden ni vittu se on kauniinta maailmassa. rakkaus ei ole tapa vaan jatkuva muutos elämässä ilman kahleita sellainen puhdas vuorovaikutus kaikkinensa ja silloinkun on rkastunut ei halua kelleen pahaa ja miettikää sitä jos kaikki olisi aidosti rakastunut ja ikuisuuden onnen kentässä ei olisi pahaa enään oleva olisi ihmisten rakkaus ja jumalan rakkaus ainiaan oleva
Joo mut sit tulee se maanantai ja laskupino oottaa keittiön pöydällä ja oot väsyny kuopuksen korvatulehdukseen yöllä, eukko käskee töihin ja roskat pitäis viedä....

SE on rakkautta.

Joo mut sit tulee se maanantai ja laskupino oottaa keittiön pöydällä ja oot väsyny kuopuksen korvatulehdukseen yöllä, eukko käskee töihin ja roskat pitäis viedä....

SE on rakkautta.
noh rakkaudessa noi ei vaivaa enään oleva. sillonkun mä elin puhtaassa rakkaudessa niin kaikki hoitui itsestään ja halusin opiskella lisää. okei jos miettii lapsi suhdetta ni mä aina panikoin ja oon tilaamassa ambulanssin tytölleni. esim vauvana sillä tuli oksennus ni olin heti tilaamassa ambulanssin ja lapsen äiti rauhoitteli et katotaan ja hyvin meni :). mut aito rakkaus antaa energiaa niin paljon ja se et sä uskallat olla oma ittes ja sanoo ihan mitä vaan mitä oikeesti tulee mieleen ja toinen on samanlainen. Mut rakkaus on suurempaa kuin maalliset murheet roskinen. se on ikuinen energia josta kummatkin saa ja paljon saavatkin sun ei tarvii juuri syödä eikä nauttia mitään muutakaan kun henki on sinussa väkevä oleva ei väsy ja vau spirtti nousee. monihan sekoittaa rakkauden himoon mut niillä ei oo mitään tekemistä ja tavan vuoksi olemiseen vaikka se oikee parisuhde rakkaus olisi jossain muualla joka toisi sinulle sen henkisen energian joka sulle kuuluu ja haluut vaan toiselle hyvää

Nyt mää sen tajusin Iltiksen uutisoinnista. Ne jotka menee hinkkaamaan Mantaa sinne patsasta liki on ne hupparihyypiöt, kun taas normaalit juhlii maankamaralla sen ympärillä.

Tässä joku hupparijonne päässy hinkkaamaan Mantaa...
a3b721719d35226cfd265f80a4271e7a.jpg.webp
.

Kun taas muutoin Iltiksen jutun kuvissa on ihan siistin näköstä porukkaa. Siistinnäkönen perhe, kaunis nainen jne. Tuo lippumieskin on symppis.

Nyt mää sen tajusin Iltiksen uutisoinnista. Ne jotka menee hinkkaamaan Mantaa sinne patsasta liki on ne hupparihyypiöt, kun taas normaalit juhlii maankamaralla sen ympärillä.

Tässä joku hupparijonne päässy hinkkaamaan Mantaa...
.

Kun taas muutoin Iltiksen jutun kuvissa on ihan siistin näköstä porukkaa. Siistinnäkönen perhe, kaunis nainen jne. Tuo lippumieskin on symppis.

Tällaisia me ollaan ota tai jätä!🤭😍

Ei nyt piä alkaa arvostelemaan yhden näkemän perusteella. Nää on jotaki korkeakouluopiskelijoita ja proffia jotka irrottelee kun on sen aika.😁
Ja nyt on se aika!💪🤩🥳

En mä ainakaan viihtyisi missään liian fiinissä juhlissa aina! Kaikenlaisia juhlia tarvitaan.❤
Eivät nämä ole mitkään häät, hautajaiset tai rippijuhlat vaan Suomi voitti ensimmäisen kerran olympiakultaa kiekossa, for god sakes!
Oletitko että jengi seisoo tumput suorana puvut päällä, tukka laitettuna, pillurillit pystyssä juoden shampanjaa ja keskustellen sivistyneesti pelin kulusta….
…oikeasti, kuulostaako suomalaisten jääkiekkojuhlalta?😁

• Tykkää
jee..mä olen noita ja sanoin exälle että totta vi..ssa voitetaan..mutta kuten noitien nyt kuuluu pitää vaan hiipua pois koska annoin jo kaiken sielusteni ja nyt täytyy mennä taistelemaan kumpi minut ottaa jumala vai saatana

Yhteistyössä