SUOMI VOITTI ENSIMMÄISTÄ KERTAA OLYMPIAKULTAA JÄÄKIEKOSTA!!!!

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli Teemu Selänteen luppasilmät on se, mitä syytetään.Jeeeee!!!
Heräsin jo ennen kuutta, että varmasti nään kaiken...pesin hampaat, laitoin kissalle aamupalan ja oikaisin itteni töllön ääreen kuuntelemaan ja katselemaan.
Viimeinen muistikuva ennen nukahtamista oli Selänteen väsyneet silmät ja mietin vaan, että onkohan Teemu valvonut jännityksen takia vai bilettämisen takia?? Seuraava havainto olikin sitten äsken kun näin miten jäältä lähti naisia pienet mekot päällä ja kaikki juhli Suomen voittoa (noh, ei venäläiset varmaan, mutta muut) ja multa jäi koko matsi näkemättä![]()
Kyllä, mun uneen halaava sohva on tälläkin kertaa viaton.Eli Teemu Selänteen luppasilmät on se, mitä syytetään.
*hommaa Selänteen julisteen unta tuomaan makkarin kaapinoveen*
Se on se isänmaallisuuden ripe, mikä vielä on meissä jäljellä.Ihan vaan mielenkiinnosta, kun en itse seuraa jääkiekkoa, niin mikä tässä nyt on niin tärkeää? Miksi suomalaiset herää aamuvarhaisella katsomaan, kun toiset urheilee? Yuleeko siitä itselle jotenkin hyvä mieli, että nyt nuo voitti ja nuo hävisi? En halua dissata muiden hyvää fiilistä. Saatte olla iloisia, jos siltä tuntuu, en vain aidosti ymmärrä, että mikä siinä on niin hienoa, että SUOMI voitti.
Ensimmäinen kerta historiassa kun voitettiin olympiakulta. Et välttämättä tule elämäsi aikana kokemaan toistamiseen.Ihan vaan mielenkiinnosta, kun en itse seuraa jääkiekkoa, niin mikä tässä nyt on niin tärkeää? Miksi suomalaiset herää aamuvarhaisella katsomaan, kun toiset urheilee? Yuleeko siitä itselle jotenkin hyvä mieli, että nyt nuo voitti ja nuo hävisi? En halua dissata muiden hyvää fiilistä. Saatte olla iloisia, jos siltä tuntuu, en vain aidosti ymmärrä, että mikä siinä on niin hienoa, että SUOMI voitti.
Kuudelta kuuluukin viimeistään nousta ylösIhan vaan mielenkiinnosta, kun en itse seuraa jääkiekkoa, niin mikä tässä nyt on niin tärkeää? Miksi suomalaiset herää aamuvarhaisella katsomaan, kun toiset urheilee? Yuleeko siitä itselle jotenkin hyvä mieli, että nyt nuo voitti ja nuo hävisi? En halua dissata muiden hyvää fiilistä. Saatte olla iloisia, jos siltä tuntuu, en vain aidosti ymmärrä, että mikä siinä on niin hienoa, että SUOMI voitti.
Onhan se hieno tunne kun oma maa voittaa tuollasen kisan, paremmalta kai tuo nyt tuntuu kuin tuntuisi se ettei olis voittanut?Ihan vaan mielenkiinnosta, kun en itse seuraa jääkiekkoa, niin mikä tässä nyt on niin tärkeää? Miksi suomalaiset herää aamuvarhaisella katsomaan, kun toiset urheilee? Yuleeko siitä itselle jotenkin hyvä mieli, että nyt nuo voitti ja nuo hävisi? En halua dissata muiden hyvää fiilistä. Saatte olla iloisia, jos siltä tuntuu, en vain aidosti ymmärrä, että mikä siinä on niin hienoa, että SUOMI voitti.
Se tulee muutenkin, jos on tullakseen....Nyt pysytte s…. Kotona, ettei tule uutta aaltoa!!!!
Teme ja Timonen oli aika kännissä voiton jälkeenJeeeee!!!
Heräsin jo ennen kuutta, että varmasti nään kaiken...pesin hampaat, laitoin kissalle aamupalan ja oikaisin itteni töllön ääreen kuuntelemaan ja katselemaan.
Viimeinen muistikuva ennen nukahtamista oli Selänteen väsyneet silmät ja mietin vaan, että onkohan Teemu valvonut jännityksen takia vai bilettämisen takia?? Seuraava havainto olikin sitten äsken kun näin miten jäältä lähti naisia pienet mekot päällä ja kaikki juhli Suomen voittoa (noh, ei venäläiset varmaan, mutta muut) ja multa jäi koko matsi näkemättä
taidat olla rankasti ylipainoinen soffaperuna kun et ymmärrä koko asiaa Ollenkaan?Ihan vaan mielenkiinnosta, kun en itse seuraa jääkiekkoa, niin mikä tässä nyt on niin tärkeää? Miksi suomalaiset herää aamuvarhaisella katsomaan, kun toiset urheilee? Yuleeko siitä itselle jotenkin hyvä mieli, että nyt nuo voitti ja nuo hävisi? En halua dissata muiden hyvää fiilistä. Saatte olla iloisia, jos siltä tuntuu, en vain aidosti ymmärrä, että mikä siinä on niin hienoa, että SUOMI voitti.
HmmmmmPitääki joutua katsomaan lippispäisiä ja tatuoituja einsteinejä vaaleanharmaissa collegehousuissaan Mantan kukituksessa....oikein nykymiehet... voi yrjöpurjo!
No, menköön tämän kerran.