leijonat kännissä hyvää esimerkkiä nuorille...

  • Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
Joo, mahtaaks nyt nuoriso alkoholisoitua, kun tollasta näytetään telkkarissa. Musta ei tullu alkoholistia koska en nähny vuoden -95 finaalirellestystä (olin silloin vasta 5-vuotias). Mut jos oisin nähny, musta ois varmaan tullu. Onneks en nähny. Mut nyt, 16 vuoden tauon jälkeen TAAS ne ryyppää. Varmaan näkyy nuorten alkoholisoitumistilastoissa pian.
 
huomenna on kaikki jääkiekkojunnut krapuloissaan, hiton leijonat minkä tekivät! :D

taas se nähdään kuin helppo on syyttää muita ihmisiä, julkisuuden henkilöitä, koulua, siis kaikkea ympärillä olevaa, vaikka se nuori taatusti osaa viinakokeilunsa tehä vaikkei koskaan näkis Miikkaelia tai Jalosta päissään.

ja vanhemmat laittaa tunnetusti oman pään pensaaseen. Voi plaah.
 
"Äitsy"
.. että alkoholinkäyttöön pitäisi suhtautua on/off -meiningillä? Onko ainoat vaihtoehdot todellakin perskännit tai absolutismi? Olen kyllä ihan samaa mieltä viestiketjun aloittajan kanssa siitä että kun esiinnytään julkisesti näinkin isolle joukolle (100 000) kansanjuhlassa torilla, niin käytös tulisi olla sen mukaista. Ja tosiaankin, jos kyseessä olisi ollut naisten joukkueen MM-voitto ja käytös olisi ollut samaa, olisiko silloinkin vaan hyssytelty "että pimuille vähän maistui"?? Tai mikseipä vaalit voitaneet poliittiseet puolueet vetäneet julkisesti lärvejä, kun "tuli niin hyvä vaalitulos"? Veronmaksajien eli meidän rahoilla ne Leijonatkin juhlivat.. Harmittaa monien paikalle olleiden perheiden ja lasten puolesta ja sekin täytyy voida saada sanoa ääneen :/
 
tervehenkinen
[QUOTE="Äitsy";23789217].. että alkoholinkäyttöön pitäisi suhtautua on/off -meiningillä? Onko ainoat vaihtoehdot todellakin perskännit tai absolutismi? Olen kyllä ihan samaa mieltä viestiketjun aloittajan kanssa siitä että kun esiinnytään julkisesti näinkin isolle joukolle (100 000) kansanjuhlassa torilla, niin käytös tulisi olla sen mukaista. Ja tosiaankin, jos kyseessä olisi ollut naisten joukkueen MM-voitto ja käytös olisi ollut samaa, olisiko silloinkin vaan hyssytelty "että pimuille vähän maistui"?? Tai mikseipä vaalit voitaneet poliittiseet puolueet vetäneet julkisesti lärvejä, kun "tuli niin hyvä vaalitulos"? Veronmaksajien eli meidän rahoilla ne Leijonatkin juhlivat.. Harmittaa monien paikalle olleiden perheiden ja lasten puolesta ja sekin täytyy voida saada sanoa ääneen :/[/QUOTE]

Todella hyviä ajatuksia!
 
Selvinpäin
Harmittaa noiden muutamien kännissä sössöttäneiden leijonien puolesta. En usko että jonkun punaiselle matolle kaatuneen, presidenttiä halailleen tai kokonaan kansanjuhlasta poisjääneen lapset ovat kovin ylpeitä isistään. Juoda saa, mutta tuollainen räkänokka ei saa aikuinen mies olla.
 
"..."
[QUOTE="Äitsy";23789217].. että alkoholinkäyttöön pitäisi suhtautua on/off -meiningillä? Onko ainoat vaihtoehdot todellakin perskännit tai absolutismi? Olen kyllä ihan samaa mieltä viestiketjun aloittajan kanssa siitä että kun esiinnytään julkisesti näinkin isolle joukolle (100 000) kansanjuhlassa torilla, niin käytös tulisi olla sen mukaista. Ja tosiaankin, jos kyseessä olisi ollut naisten joukkueen MM-voitto ja käytös olisi ollut samaa, olisiko silloinkin vaan hyssytelty "että pimuille vähän maistui"?? Tai mikseipä vaalit voitaneet poliittiseet puolueet vetäneet julkisesti lärvejä, kun "tuli niin hyvä vaalitulos"? Veronmaksajien eli meidän rahoilla ne Leijonatkin juhlivat.. Harmittaa monien paikalle olleiden perheiden ja lasten puolesta ja sekin täytyy voida saada sanoa ääneen :/[/QUOTE]

ihan just noin. kyllä mun mielestä pitää saada sanoa ääneen, että ei tuo nyt ollu taas oikeen mistään kotosin...
 
Suvaitsevainen -70
Eiköhän tää nyt oo vähän pikkasen suppeeta ajattelua! Kenelle se muka aiheuttaa traumoja, jos Leijonat kaljapäissään juhlivat? Tää on taas kaiken maailman tiukkapiponutturapäiden niuhottamista. Lapset/teinit eivät varmaan edes nähneet koko asiassa mitään pahaa, ennen kuin VIISAAT AIKUISET taas nostivat asiasta äläkän. Miten naurettavaa!!!
Suodaan, ja ennen kaikkea: SUOKAA Leijonille juhliminen. Onhan maailmanmestaruus niin harvinaista herkkua, että kyllä sitä pitää saada juhlistaa ilman tiukkapipojen vinkumista asiasta. Katsokaa peiliin: löytyykö sieltä kovin viaton tai täydellinen ihminen?! Jos löytyy, ymmärrän nipotuksenne.
 
jos olisivat edes siellä suuren yleisön edessä olleet selvinpäin ja sen jälkeen kun siirtyivät sinne ravintolaan alkaneet juhlia vaikka sen viinan kans. niin se nyt ei enää olis haitannut. mutta sitä en ymmärrä, että pitää kaljapullojen kanssa tulla kännissä sinne lavalle esiintymään. siellä olis voinut olla ne selväpäiset idolit nuorisolle. eikä näyttää esimerkkiä, että iloa ilman viina ei ole.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";23790893]Kyllä mä pystyn juhlimaan selvinpäin. Mutta mun selvinpäin juhliminen on yleensä ongelma sellaiselle joka ei itse siihen pysty.[/QUOTE]

Minusta taas juhliminen ilman alkoholia on kidutusta. Meitä on moneksi. :)
 
Onko kaikki unohtanut jo vuoden -95 juhlat? Ei silloinen tupu, hupu, lupu ketjukaan ihan selvinpäin ollut lavalla.
Tänään on varmaan kymppiuutisten loppukevennyksenä joku nuorisoporukka joka on kyhännyt lavan autotielle ja leikkii känniläistä siellä... ihan kuin ne harjoitteli sitä ilmaveiviä!!

Nousee karvat pystyyn tällaisesta. Jos omasta mukulasta tulee häiriökäyttäytyvä viinaa alaikäisenä sählypelin jälkeen vetävä niin ei ole kyllä leijonien takia, vaan kotikasvatuksen.
 
"Helekutti"
No mikäs sen hauskempaa olisi ollut kuin selvästi pikkuhiprakassa oleva jääkiekkojoukkue??
Tämä show taas meni täysin överiksi, eikä ole mitään hauskaa katsoa kun valmentajia myöten mennään täysin perseet olalla kaatuilemaan pitkin punaisia mattoja, oksennellaan pitkinpoikin, örvelletään ja näytetään täysin idiooteilta ennenkuin sammutaan. Jopa Koivulla paloi selvästi päreet Nurmiseen, näkyy useammallakin videolla. Ei tartte olla selvinpäin, mutta edustaminen on kuitenkin osa maajoukkueen työtä.
 
-------------
Ehkä tuo örvellys ei tuossa mittakaavassa ollut soveliasta,mutta nyt hyvät vanhemmat älkää leijonien syyksi laittako jos omat naperot on päättäjäispäivänä samassa kunnossa. TEILLÄ on vastuu nuoristanne,ei leijonilla.
Ja tuosta alkoholimyönteisyydestä niin joka arkipäivä tulee salkkarit jossa juominen on ihan normihomma ja jokapäiväistä.
 
rtee
[QUOTE="Helekutti";23791381]No mikäs sen hauskempaa olisi ollut kuin selvästi pikkuhiprakassa oleva jääkiekkojoukkue??
Tämä show taas meni täysin överiksi, eikä ole mitään hauskaa katsoa kun valmentajia myöten mennään täysin perseet olalla kaatuilemaan pitkin punaisia mattoja, oksennellaan pitkinpoikin, örvelletään ja näytetään täysin idiooteilta ennenkuin sammutaan. Jopa Koivulla paloi selvästi päreet Nurmiseen, näkyy useammallakin videolla. Ei tartte olla selvinpäin, mutta edustaminen on kuitenkin osa maajoukkueen työtä.[/QUOTE]

Kuka oksensi? Kuka sammui? Miten multa meni ihan ohi vaikka katoin juhlat?
 
olisko
Olisko se ok, jos esim. suomen naishiihtäjä voittas kultaa ja tulis sitten umpikännissä kansan eteen? Kaatuskin vielä kun tulis lentkoneesta. Mutta ainiin, saahan sitä juhlia jos kerta kultaa suomeen saadaan.
 
Olisko se ok, jos esim. suomen naishiihtäjä voittas kultaa ja tulis sitten umpikännissä kansan eteen? Kaatuskin vielä kun tulis lentkoneesta. Mutta ainiin, saahan sitä juhlia jos kerta kultaa suomeen saadaan.
Siis kertokaa nyt vielä kun en itse noita juhlia katsonut, miten moni siellä kompuroi ja örvelsi? Ja mitä se örveltäminen teidän mielestänne on? Olen kysynyt tätä jo monessa ketjussa, mutta vieläkään kukaan ei ole vastannut?
 

Yhteistyössä