Leijonamies? Onko pöyhkeilevä ja oman arvonsa tunteva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Horoskooppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Horoskooppi

Vieras
Luin sitten noita Leijonan luonnekuvauksia ja melkein pakokauhu iski samantien. Itse olen kauris ja hyvin tyypillinen sellainen.
Tässä uusi tuttavuus vasta kerran tavattu, loikinko karkuun samantien???

Kertokaas vähän leijonamiehistänne (+ mikä oma horoskooppi merkkinne on)

Näin Leijonana sanoisin että Kauriit ne pahimpia on. Hirveitä pilkunviilaaja narskuja. Niin ja leijona ja kauris EI sovi yhteen.

TAI voisit kuvitella että ihmiset on yksilöitä eikä minkään tähtimerkin alle syntyminen määrää mitään.

Data on jellona. Tykkää, kun rapsutetaan leuan alta ja muistetaan pysyä totuudessa, kun kehutaan. Ikuisia lannistumattomia optimisteja, kai? Ite oon oinas ja siinä sitä sitten ollaan, jos perinteisen luonnekuvauksen mukaan kumpikin tahtoo olla kaikessa eka ja paras.

Olen kauris, ja seurustelin leijonan kanssa hyvin riitaisasti kolme vuotta. Tämän aikana kolme eroa, tappelua, paskanpuhumista niin paljon että nyt vasta jälkikäteen ymmärtää että miten kamalaa se oli. Leijonat on loppuun asti itserakkaita, ja välittävät vaan itsestään. Aina on jonkun toisen syy ja toisen vika, itsessä ei ole koskaan mitään vikaa. Älä ota leijonaa.

Olen kauris, ja seurustelin leijonan kanssa hyvin riitaisasti kolme vuotta. Tämän aikana kolme eroa, tappelua, paskanpuhumista niin paljon että nyt vasta jälkikäteen ymmärtää että miten kamalaa se oli. Leijonat on loppuun asti itserakkaita, ja välittävät vaan itsestään. Aina on jonkun toisen syy ja toisen vika, itsessä ei ole koskaan mitään vikaa. Älä ota leijonaa.

LOL

mulla leijona miehenä itse olen rapu.. onhan se jokseenkin paikkansa pitävä ainakin mieheni kohdalla siis tuo horoskooppi.. mutta ei niitäkään kannata ihan sokeasti uskoa. meillä takana 2 räiskyvää vuotta mutta suurempia riitoja vain pari.. ja leijona rakastajana on mitä ihanin kun vaan sille päälle sattuu. hyvin tulee toimeen kun tuntee toisen moni mulletkin siitä sanonut kun ei silleesti näytä tunteitaan mutta kun itse osaan lukea miestäni niin monta kertaa päivässä tekee asioita joilla ne näyttää ei ole sitä tyyppiä joka hokisi kokoajan rakastavansa. vaan tekee asioita minun hyväkseni. :) kannattaa tutustua ennen kuin tuomitsee.

Jostain syystä horoskooppilaiset ovat kaikkein vainotuin ihmisryhmä, kun näihin ketjuihin tullaan tusinoin tavoin ilmaisemaan oma halveksunta aihetta kohtaan. Ketjua ei ois pakko ees avata, en minäkään käy vaikka vaistovanhemmuusketjuissa ilmaisemassa epäuskoani ko.toimintaan. ja puusilmille tiedoksi, että en ole valkannut puolisoani, ammattiani tjsp.horoskoopin mukaan, mua vaan nyppii tää asennoituminen aivan kuin yksi taikausko ois korkeammalla kuin toinen.

Alkuperäinen kirjoittaja 1+1 lapsen äiti;28654348:
mulla leijona miehenä itse olen rapu.. onhan se jokseenkin paikkansa pitävä ainakin mieheni kohdalla siis tuo horoskooppi.. mutta ei niitäkään kannata ihan sokeasti uskoa. meillä takana 2 räiskyvää vuotta mutta suurempia riitoja vain pari.. ja leijona rakastajana on mitä ihanin kun vaan sille päälle sattuu. hyvin tulee toimeen kun tuntee toisen moni mulletkin siitä sanonut kun ei silleesti näytä tunteitaan mutta kun itse osaan lukea miestäni niin monta kertaa päivässä tekee asioita joilla ne näyttää ei ole sitä tyyppiä joka hokisi kokoajan rakastavansa. vaan tekee asioita minun hyväkseni. :) kannattaa tutustua ennen kuin tuomitsee.

Taitaa olla tyypillistä leijonalle. Minäkään en juuri tunteistani höpöttele, mutta teen koko ajan asioita läheisteni eteen ja osoitan niin rakkauttani...
Minulla on takana hankala suhde rapumiehen kanssa, hän olisi halunnut avoimemmin tunteistaan puhuvan kumppanin, eikä ymmärtänyt minun tapaani osoittaa välittämistä.
Tuo kommentti pöyhkeilevistä ja itserakkaista leijonista kannattaa unohtaa. Leijonat voivat olla itseriittoisia ja heillä on usein voimakas oma tahto ja hyvä itsetunto, mutta itserakkautta tai itsekkyyttä se ei ole.

• Tykkää
Reactions: 1+1 lapsen äiti
No itse en kyllä millään muotoa narsistiksi omasta mielestäni lukeudu (niin eihän ne koskaan :D :D), enemmänkin sellainen vaatimaton olen.. ja sain kyllä tuosta leijona horoskoopista sellaisen käsityksen, että ovat itserakkaita pöyhkeilijöitä, jotka haluavat aina olla valokeilassa ja vaativat kaiken huomion. Ja silloin kun sitä saa, on aidosti mitä rakastettavin ihminen.

Mulla ei vaan taida ymmärrys riittää tuollaisiin itsekeskeisiin ihmisiin?

Leijona on vaikea kumppani.Olen leijona itse ja mies on myös.
Leijona vaatii jatkuvaa huomiota ja loppupeleissä ajattelee aina vain itseään.
Leijonalla on mahtava ego ja leijona haluaa olla pomo.
Kun suhteessa on kaksi leijonaa,se on yhtä helvettiä.
Se on toinen joka joutuu aina antamaan periksi jotta rauha säilyisi ja meidän suhteessa minä olen se alistettu osapuoli.

Luulisin, että kauris kaipaa jotain "syvällisempää"kuin leijona. Vai mitä ap? Voithan tutustua mieheen, mutta taidat tietää jo etukäteen että jotkut piirteet ärsyttävät.

[QUOTE="akka";28654525]Leijona on vaikea kumppani.Olen leijona itse ja mies on myös.
Se on toinen joka joutuu aina antamaan periksi jotta rauha säilyisi ja meidän suhteessa minä olen se alistettu osapuoli.[/QUOTE]
huih ja mä kun luulin että rapu ja leijona olis melkeen mahdottomin yhtälö mutta voiton veit :D mut kyllähän jos toista aidosti rakastaa niin ne horoskooppimerkit ei merkkaa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja 1+1 lapsen äiti;28654693:
huih ja mä kun luulin että rapu ja leijona olis melkeen mahdottomin yhtälö mutta voiton veit :D mut kyllähän jos toista aidosti rakastaa niin ne horoskooppimerkit ei merkkaa mitään.

Rapu on rauhaarakastava joskin haraa aina takaperin ja on itseppäinen mutta ravun kanssa tulee toimeen.
Kaksi leijonaa taas on mahdoton yhtälö.
Intohimo on huipussaan kun sitä on ja se meidät varmaan on pitänyt yhdessä.
Kun aletaan käymään valtataistelua niin huonosti käy.
Mä olen kuusi vuotta tanssinut miehen pillin mukaan ja nyt se sanoo että olen ollu liian kiltti,liian mukautuvainen ja liian hyvä ja hän on pompottanu mua liikaa ja sanellu pelisäännöt joiden mukaan on eletty.
Ei siis hyvä.
Mies ei ole tilanteeseen tyytyväinen koska on saanut pomottaa.
Kun mä nyt olen alkanyt viimeisen puolivuotta pitään puoliani niin miehen mielestä ollaan menossa huonompaan suuntaan.
Häntä kuulemma pelottaa että joku päivä jommallakummalla on leipäveitsi sisuskaluissa jos mä alan osottaan mieltäni kuten hän asian ilmaisee.
Eli mikään ei riitä,tyypillinen leijona.
Jos palvot ja passaat se ei kelpaa ja jos vaadit huomioo osaksesi myöskin,sekään ei kelpaa.
Koita täs sitte olla.

[QUOTE="akka";28654741]Rapu on rauhaarakastava joskin haraa aina takaperin ja on itseppäinen mutta ravun kanssa tulee toimeen.
Kaksi leijonaa taas on mahdoton yhtälö.
Intohimo on huipussaan kun sitä on ja se meidät varmaan on pitänyt yhdessä.
Kun aletaan käymään valtataistelua niin huonosti käy.
Mä olen kuusi vuotta tanssinut miehen pillin mukaan ja nyt se sanoo että olen ollu liian kiltti,liian mukautuvainen ja liian hyvä ja hän on pompottanu mua liikaa ja sanellu pelisäännöt joiden mukaan on eletty.
Ei siis hyvä.
Mies ei ole tilanteeseen tyytyväinen koska on saanut pomottaa.
Kun mä nyt olen alkanyt viimeisen puolivuotta pitään puoliani niin miehen mielestä ollaan menossa huonompaan suuntaan.
Häntä kuulemma pelottaa että joku päivä jommallakummalla on leipäveitsi sisuskaluissa jos mä alan osottaan mieltäni kuten hän asian ilmaisee.
Eli mikään ei riitä,tyypillinen leijona.
Jos palvot ja passaat se ei kelpaa ja jos vaadit huomioo osaksesi myöskin,sekään ei kelpaa.
Koita täs sitte olla.[/QUOTE]

juuh. itsekkin tässä miettinyt kun olen ns. alistunut mieheni tahtoihin että pitäisikö alkaa pistää hanttiin ja kova kovaan vastaan mutta pelottaa mitä siitä sitten tulee :) hän kun herkästi "suuttuu" ja aloittaa mykkäkoulun jos ei saa tahtoaan läpi

[QUOTE="akka";28654525]Leijona on vaikea kumppani.Olen leijona itse ja mies on myös.
Se on toinen joka joutuu aina antamaan periksi jotta rauha säilyisi ja meidän suhteessa minä olen se alistettu osapuoli.[/QUOTE]

Kyllä se meillä meni päinvastoin, kauris oli tuo kuvailemasi pöyhkimys ja minä leijonana ihana ja lämmin. Kuten sanottu, ehkä se tähtimerkkien asento ei määrää kokonaan.

Olisko analyysia leijonan (nainen) ja skorpionin (mies) suhteesta :D
Toistaiseksi kaikki mainiosti eikä mies ole tullut lytätyksi...tuskin tuleekaan, löytyy sitä omaakin tahtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28654852:
Meillä se rapu oli vaikea ja vaativa ja saneli suhteen ehdot. Minä leijona sopeutuvaisempi.

LEijonahan on peruslaiska nautiskelija joka ei viitti pikkuasioista kitistä. Jos asia ei ihan mahdottoman pahasti ole leijonaa vastakarvaan niin sehän sopeutuu :) Me ollaan ihanin ja kaunein tähtimerkki :heart:

• Tykkää
Reactions: Data
LEijonahan on peruslaiska nautiskelija joka ei viitti pikkuasioista kitistä. Jos asia ei ihan mahdottoman pahasti ole leijonaa vastakarvaan niin sehän sopeutuu :) Me ollaan ihanin ja kaunein tähtimerkki :heart:

niin ainoana ongelmana meilläkin tuon laiskuuden ja nauttimisen vuoksi on se ettei mies viitsi sisällä tehdä melkeempä hommia vaan duunailee autotallissa omia juttujaan ja minä joudun yksin pitämään kämpän pystyssä ja masut täynnä :D

Mä en ole laiskaa nautiskelijaa nähnytkään, vaan olen erittäin aktiivinen ikiliikkuja.
Mutta tuon allekirjoitan kyllä täysin, että en viitsi joka asiasta kitistä. Isot linjat ja sillai :D

Yhteistyössä