leijona lapsi meillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kati

Vieras
ikä 4vuotta tosi voimakastahtoinen,keskipiste huomatkaa mut,jos jotain haluaa se pitää saada.kiukkuu ku leijona narisee ja vinkuu niin et hermo menee.kulkee suumutrulla mutta toki nauraakin aikaharvoin kuitenkin.mites teillä?

Alkuperäinen kirjoittaja kati:
ikä 4vuotta tosi voimakastahtoinen,keskipiste huomatkaa mut,jos jotain haluaa se pitää saada.kiukkuu ku leijona narisee ja vinkuu niin et hermo menee.kulkee suumutrulla mutta toki nauraakin aikaharvoin kuitenkin.mites teillä?

meillä 2,5v leijonatyttö. Nauraa kun naurattaa, kaikki mulle heti nyt-tyyppi, erittäin voimakas persoona, kaiken keskipiste, tosin erittäin hauska, huumorintajuinen, esiintyjä ja kovasti esillä, rytmitajuinen ja älykäs ikäisekseen, innostuu nopeasti kakesta uudesta.

meillä 1,7v leijonatyttö ja ei puhu mutta hyvin tietoinen ja ymmärtää mitä haluaa ,temperamettinen ja luova ,illoinen hekottaa ,esintyjä ja musikaalinen tanssii

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja kati:

meillä 2,5v leijonatyttö. Nauraa kun naurattaa, kaikki mulle heti nyt-tyyppi, erittäin voimakas persoona, kaiken keskipiste, tosin erittäin hauska, huumorintajuinen, esiintyjä ja kovasti esillä, rytmitajuinen ja älykäs ikäisekseen, innostuu nopeasti kakesta uudesta.

Meillä 2v7kk leijonatyttö ja aivan samanlainen :D

En usko horoskooppeihin pätkääkään, mutta itse olen juuri semmoinen, miksi leijonat aina luonnehditaan. Lapset ovat vaaka, neitsyt ja skorpiooni, mutta luonteeltaan juuri niinkuin minä.