Lehtimyyjä löi luurin korvaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninniliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ninniliina

Aktiivinen jäsen
12.04.2005
8 183
0
36
Vastattuani myyjälle, että kiitos ei, hän alkoi kysellä, että koska mahtaisi tavoittaa mieheni. Vastasin, että myyntiasioissa et tavoita kun ollaan päätetty ettei meille lehtiä nyt tilata lisää. "Sitä minä aion kyllä kysyä häneltä henkilökohtaisesti" tiuskaisi täti ja pamautti luurin korvaan :o

Taisi olla tätillä sitruuna persiissä tai jotain kun itse olin ihan ystävällinen. Sitä paitsi mitä se mun miestäni kyselee soittaessaan minun nimissäni olevaan liittymään :whistle:

Eipä ole enne kukaan myyjä luuria korvaan lyönyt, joku uusi myyntitaktiikka kenties? :xmas:

Minulle taas on vakuutuskauppias löynyt vastaavassa tilanteessa luurin korvaan, kun en suostunut miehen työkännykän numeroa antamaan. Eikä uskonut, että minä hoidan meillä vakutuusten hankkimisen.

Mullekkin on kerran lyöty luuri korvaan :D en suostunu tilaamaan niin myyjä tiuskas et JAAHAS ja katkas puhelun :laugh:
Kerran taas soitti niin pirtee lehtimyyjä et sen täyty olla jonkun piristeen vaikutuksen alaisena :D laitoin kaiuttimen päälle ja siinä sit kuunneltiin ainakin 15min kun toinen puhua papatti ja mainosti jotain trendilehtee :laugh:

Tuttua on. Viimeksi sain luurin korvaani kun vastasin ukon puhelimeen ja siellä täti kaupitteli mikrobittiä tyyliin "miehelles on ennen tullut tää, laitettaisko uudestaan tulemaan?".
Vastasin että "ei kiitos, kun ei tuo sitä enää tykkää lukea". Täti närkästy ja totes siihen kans et "no mistäpä sinä sen tiedät mistä se tykkää" ja löi luurin korvaan..

Mies sen lehden peru varmaan 5v sitten, kun sano ettei kiinnosta lukea. :headwall: Raivostuttava akka oli, ihan ku mä nyt en ukkooni tuntis.
Eikä ollu ainoa kerta kun on luuri lyöty korvaan vaikka oon ihan asiallisesti puhunut.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
pääsit sentään eroon siitä myyjästä...........

kyllä mä niistä olen päässy eroon - jos ei usko "ei" -sanaa, niin sanon, että heti kun teillä on sellanen tarjous, että tulee ilmainen lastenvahti kotiin pariksi tunniksi jokasen lehden mukana, niin otan sen lehden :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Onneksi on puhelinmyyntikielto tehtynä Robinson-rekisteriin. :)

Mikäs tuo rekisteri on :o

haluaa kanssa tietää, ajattelin kanssa että täytyy moinen hankkia

Puhelintarjonnan rajoittamispalvelu

Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kotiinsa tulevaa kaupallista puhelintarjontaa. Rajoitus tehdään joko Soneran tai Elisan palvelunumeroihin:
Sonera: 060013404 ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-15 (puhelun hinta 0,39 ?/min +pvm)
Elisa: 060093404 päivittäin klo 8-22 (puhelun hinta 0,37 ?/min + pvm).

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Tuttua on. Viimeksi sain luurin korvaani kun vastasin ukon puhelimeen ja siellä täti kaupitteli mikrobittiä tyyliin "miehelles on ennen tullut tää, laitettaisko uudestaan tulemaan?".
Vastasin että "ei kiitos, kun ei tuo sitä enää tykkää lukea". Täti närkästy ja totes siihen kans et "no mistäpä sinä sen tiedät mistä se tykkää" ja löi luurin korvaan..

Mies sen lehden peru varmaan 5v sitten, kun sano ettei kiinnosta lukea. :headwall: Raivostuttava akka oli, ihan ku mä nyt en ukkooni tuntis.
Eikä ollu ainoa kerta kun on luuri lyöty korvaan vaikka oon ihan asiallisesti puhunut.

tosta tulee vähän sellanen olo kuin olis lapsi ja joku aikuinen väittäisi, että valehtelet ja haluais tarkistaa asian vanhemmilta...

Ymmärrän kyllä, että lehtimyyjien tulot ovat suoraan riippuvaisia siitä kuinka paljon kauppoja tulee. Mutta tuollaisella käytöksellä kaivavat vain maata omien jalkojensa alta. Paikallista lehteä yrittivät kaupitella, mutta koska numeroni on salainen, ottivat selville äitini numeron ja ovat jo yhteensä 6 kertaa soittaneet äidilleni ja pyytäneet minun numeroani häneltä! :headwall: Eikä ole tajunneet yhdellä kertaa kun on sanottu, että se SALAINEN, eikä sitä luovuteta. :D Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...

Minä ihan kohteliaasti sanoin, etten halua tilata nyt lehteä, kun on talonrakennus meneillään ja kaikki ylimääräiset menot on karsittu, niin myyjä tiuskaisi mulle että köyhälle on kaikki kallista. Soitin ko. lehden kustantajalle, mutta sanoivat että heidän lehtiään myy niin moni yritys, etteivät pysty jäljittämään, kuka soittaja oli. Ja tietysti myyjä soitti tuntemattomasta numerosta.

Mulle eräällä kerralla soitti lehtikauppias, joka sano et saan pari kuukautta ilmaseksi jotain tarjoamistaan lehdistä. Sanoin et kuitenkin pitää maksaa tai tilata pitemmäksi aikaa, ni herra siellä et millon hän niin sanonu. Mä siihen ettei ole kyl sanonu mut en mä nyt tilaa mitään. Herra sit siellä et "en mä rupea sulle rautalangasta asioita vääntämään. Mul on vielä 200 puhelua tälle päivää soittamatta" ja löi luurin kiinni. Sanoin sille sit et ei sun tarvi hermostua mut en tiedä kuuliko enää. Ihan ku se mulle kuuluis ja mua liikuttais kuin monta puhelua sillä on vielä soittamatta. ja kun mä tiedän et mitään ei voi saada ilmaseksi vaan siihen aina kuuluu joku tilaus tai vastaava.

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Mies kysy kerran pokkana lehtimyyjältä että "mitä sul on päällä?". Loppu se puhelu aika lyhyeen :D

toi on hyvä! pitää muistaa...

mulle kauppas kalaöljykapseleita ja ku heti sanoin ettei kiinnosta ni kysy että olethan varmasti ---
ja oletko täysi-ikäinen

ja nyt on joka päivä tuulut jotai kiitoskampanja lehti tarjousta että vaan postikulujen hinnalla ja silti maksaa paljon!

hitto ku ärsytti!

Vuosia sitten tein väestörekisterin sivuilla suoramarkkinointikiellon. Ei ole sen jälkeen puhelinmyyjät soitellut.
Muistui mieleen yks kerta (ennen kieltoa) kun puhelinmyyjä kauppasi Aku Ankkaa. Sanoin et miksi minä sen tilaisin kun voin käydä lukemassa sen ilmaiseksi kirjastossa. Meni myyjä hiljaiseksi ja lopetti kohteliaasti puhelun :)

Yhteistyössä