Lehtiä ei voi ilmeisesti enää pelastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siivosin varastoa ja huomasin et lehtien päällä oli kivasti minkin paskaa ja toisen päällä nahanriekale, ilmeisesti jotain minkin evästä. Mut eipä kait noita alimmaisia enää saa sit puhtaaksi tai paremminkin pöpöttämäksi. Sääli vain heittää pois aku ankat vuodesta 1975 lähtien, samoin avotakat ja kotiliedet.

Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:
Sulla on sitten paljon lehtiä säästössä!?

No joo, ne oli ullakolla vuosia. Siellä on viel vanhoja sanomalehtiä ja muita. Valitut palat heitin tänään roskiin samoin tarinat, reginat ja elämät. Mummu ja äiti ne on joskus keränny. Sitte kun ostettiin kotitalo niin ne jäi sitten mulle :snotty: Valitettavasti olen itse samanlainen hamsteri..

Sillä tavalla saa myös tyynyt yms. raikastumaan ja pölypunkit (jos niitä oikeesti enää edes on :D) kuolemaan. Veikkaisin, et toimis oikeesti eikä lehtiä tartteis hävittää.

Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä ap:
Mitä sä teet vanhoilla aikakausilehdillä..? Aku Ankan vielä ymmärrän....

Ne on ollut hyvää lähdeaineistoa jo vuosia esim. viime vuonna tein tutkimuksen PMK:n mainoksista kotiliesilehdissä. Ei tarvi mennä arkistosta etsimään haluamaansa tarvii vain kiivetä ullakolle tai aittaan. Löytyy meiltä paljon muutakin vanhaa esim. laatikoittaan postikortteja :xmas: