V
vieras
Vieras
Onko kellään Legon "tyttöjen" vaaleanpun reppua, jossa hepan ja tytön kuva, joku horsez and me, tai vastaava...?
Maksoi 50e stocmannilla. Saisko mistään halvemmalla?
Maksoi 50e stocmannilla. Saisko mistään halvemmalla?