LEGON KOULUREPPU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kellään Legon "tyttöjen" vaaleanpun reppua, jossa hepan ja tytön kuva, joku horsez and me, tai vastaava...?
Maksoi 50e stocmannilla. Saisko mistään halvemmalla?
 

Yhteistyössä