Lego-kalenteri pääkaupunkiseudulta - mistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr Vanilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:
Prismasta?

Ei löytynyt, monestakaan Prismasta.

Huutiksessa olivat 50 euroa (osta heti, en tiedä, mikä hv ois ollut).

Ei hyvää päivää... Mä maksoin alle 20 tuosta meidän ruokakaupasta ostettuna...

No niinpä. Nyt pitää valita, kestääkö tuon ison pojan pillityksen (joka ei helposti pillitä mutta nyt on ihan murheen murtama), vai tukeeko vastentahtoisesti Huutis-trokausta...

kerro pojalle niinkuin asia on ja menkää vaikka yhdessä etsimään joku toinen tilalle. Itse en kyllä maksaisi kenellekään 50euroa kalenterista. Mua muutenkin vituttaa tuollainen tavaroiden varastoon osto ja sit myydään hullulla voitolla. |O

joo, muiden mukana laulan,että et enää mistään.

helpommalla (ja halvemmalla) pääset, kun ostat pikku lego paketteja muutaman, jaat ne 24 pussukkaan :) (siis sisällön, ellet halua ostaa 24 kpl pikkuisia lego paketteja) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vahingosta viisastuu:
Ehkä ensi vuonna tajuat olla jo loka-marraskuun taitteessa liikkeellä kalenteriasiassa. :p

Joo ollaan yleensä oltukin. Mutta nyt oli päällimmäinen ongelma hommata tytön Petshop-kalenteri, joten tää toinen asia jäi valitettavasti jalkoihin. Petsi-kalenteri ostettiin jo törkyhintaan... mutta tää toinen jää kyllä hommaamatta. Hohhoijaa, miksei noita kalenterissa voida valmistaa tarpeeksi.

Mutta kiitti vastauksista, voidaan siis lopettaa kauppojen kiertely.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaasassa tais olla ainakin vielä kaupoissa ko. kalenteria ja kuulemma jopa tarjouksessa?!

Oispa Vaasa vähän lähempänä!!!

;) Juu ymmärrän. Ja oisin oikeasti voinut vaikka ostaa ja postittaa, mutta en ole enää kauppaan menossa. Höh.

Yhteistyössä