Lego joulukalenterin hinta-gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kvartetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Shittarissa oli City ja Castle, hintaa en muista...

Miks tytöille ei oo Lego-kalenteria???

vuonna 2007 on ollu bellville kalenteri, siitähän riittääkin isoille tytöille moneks vuotta--varmaan legon mielestä! saakelin sovinistifirma.. on örkkiä ja mörköä vaikka mihin lähtöön, ketut tytöistä!!!!! :kieh:

Hobby Hall pelastaa! Oli muuten alle kaksikymppiä, jos en paljon valehtele. Tuli joku Hulabaloo-vihkonen kanta-asiakkaillle (?), joka löytyy niiden nettisivuilta. Siellä oli tytöille vastaava Little Pet Shop-kalenteri, joka ainakin täällä upposi hyvin. Se oli alle 15 e siina tarjouksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Ihan aiheen vierestä, mutta eikö oikeasti ole enää tarrakalentereita olemassakaan?

Tänne kanssa tarroja! Oi silloin kun mä olin pikkunen niin oli sellaisia pehmo smurffi tarroja :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä poikamaista tässä on?

http://www.lelukauppakaruselli.fi/index.php?sivu=kauppa&tuote=315

eihän tuossakaan tule yhtään naista edes mukana! kokkikin on parrakas äijä.. lego-mainoksissakin on pelkkiä poikia.

Alkuperäinen kirjoittaja nii:

eihän tuossakaan tule yhtään naista edes mukana! kokkikin on parrakas äijä.. lego-mainoksissakin on pelkkiä poikia.

Niin? Että tytöt ei voi leikkiä poikalegoilla. Voi härre gud!!

Alkuperäinen kirjoittaja nii:

Niin? Että tytöt ei voi leikkiä poikalegoilla. Voi härre gud!!

Voi, mutta moni tyttö leikkii kyllä mielellään tai jopa mieluummin niillä tyttölegoilla.

Meillä likkaa ei poikalegot kiinnosta, joten legon joulukalenteria emme hanki.

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Ihan aiheen vierestä, mutta eikö oikeasti ole enää tarrakalentereita olemassakaan?

Tänne kanssa tarroja! Oi silloin kun mä olin pikkunen niin oli sellaisia pehmo smurffi tarroja :heart: :heart: :heart:

itse on usein tehty tarrakalentereita, on helppoa ja näppärää =) ja edullista

Poika haluisi kovasti lego-kalenteria. Onko se oikeesti järkevä ostos, eli tuleeko siinä yllätyksenä millaisia juttuja? Voiko joku pv olla yllätyksenä vaikka tavallinen 1legopalikka?

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Poika haluisi kovasti lego-kalenteria. Onko se oikeesti järkevä ostos, eli tuleeko siinä yllätyksenä millaisia juttuja? Voiko joku pv olla yllätyksenä vaikka tavallinen 1legopalikka?

Luukuista paljastuu ukkoja, ajoneuvojen osia ja muita osia. Ja kyllä joku päivä saattaa löytyä vain rengas tai pala.

Yhteistyössä