Lego dubloille hinnoittelu apua, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohi Dublo iän...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ohi Dublo iän...

Vieras
Eli olen viemässä aimo läjän lego dubloja kirppikselle, peruspalikoita löytyy paljon, iso alusta, lisäksi on Puuha-Peten porukkaa Puskun kera, autoja ja "päitä", eli kissa, poika, tyttö jne.

Sen verran tiedän että levy maksaa uutena n. 13,5? ja 80 peruspalikkaa n.22?, eli paljokohan noista vois pyytää...

Alkuperäinen kirjoittaja Ohi Dublo iän...:
Eli olen viemässä aimo läjän lego dubloja kirppikselle, peruspalikoita löytyy paljon, iso alusta, lisäksi on Puuha-Peten porukkaa Puskun kera, autoja ja "päitä", eli kissa, poika, tyttö jne.

Sen verran tiedän että levy maksaa uutena n. 13,5? ja 80 peruspalikkaa n.22?, eli paljokohan noista vois pyytää...

Meidän Vapaa Valinnassa iso levy maksaa 9,90e. Möin omamme kirpparilla, meni päivässä ja sain 7e, oli lähes käyttämätön. Helpoiten ja parhaiten noista saat huuto.netissä, jos vain jaksat nähsä vaivaa ilmituksen tekemiseen. Hinnoittelu on mulle aina vaikeaa, siksi annan ostajan päättää hinnan :)

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Myin ison muovikassillisen dubloja,joissa oli puuha peteä,teatteria,levyjä yms yht 25e.Heti meni.Mitä kalliimmaksi laitat sen kauemmin saat myydä.

VÄÄRIN huuttikseen pistäes menee 10-50e hintoihin aika hanakasti.

Myin ison muovikassillisen dubloja,joissa oli puuha peteä,teatteria,levyjä yms yht 25e.Heti meni.Mitä kalliimmaksi laitat sen kauemmin saat myydä.

Joo, huutikseen lähdöksi se hinta, millä niistä tosiaan olet valmis luopumaan, jos hinta nousee, aina parempi sinulle =) Mitään överi-hintoja ei sinnekään kannata laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sdf:

VÄÄRIN huuttikseen pistäes menee 10-50e hintoihin aika hanakasti.

OK:Minä myyn tavarat aina sillä ajatuksella että pääsen niistä eroon ja joku toinen ehkä saa niistä iloa. Rahat saa lapset.Minulla summa on samantekevää,kuhan pääsen niistä eroon.

Yhteistyössä