Legendaariset mainokset :D

tuli tosta urpo ja turpo tubesta mieleen katella vanhoja mainoksia..voe ku ne ol ihania :D

Jaffat Tulloo Mainos - YouTube jahvat tulloo poes alta :D
(poika on päässy jutustelee ton mummon kanssa bussissa sillo ku oli himpan alta 2v)

Valion Piimä Mainos - YouTube
valion piimä mainos...se "legendaarinen" :D

ELOVENA / Puimuri (Salkkari-Jenni vuonna 1994) - YouTube elovena ja "salkkareiden jenni" ..voi ku tosta tuli ihan kyyneleet :)

muistaako joku mikä se mainos oli missä se pulska ukko venytteli autoaan vasten jossai rotkon reunalle.sit tuli se rastahemmo ja tuuppas sen auton sieltä alas ku luuli et se haluu sen tiputtaa ja sit jatko matkaa..joku suklaa mainos?
 
"Sanna"
Mä oon nähny tällaisen mainoksen : tummaihoiset ihmiset levittävät aurinkovoidetta kämmeniinsä ja jalkapohjiinsa, menevät ottamaan aurinkoa, ja naureskelevat (hyväntahtoisesti) että "luontoäidin on täytynyt olla musta" :)
 
Elokuvateatterissa tuli ennen elokuvan alkua ensimmäinen näkemäni Veikkauksen mainos. Mies siinä käveli pitkin katua, törmäsi vastaantulevaan naiseen ja kaatui selälleen maahan. Sen sijaan, että hän olisi naureskellen noussut ylös ja vammojaan vähätellen hakannut pölyjä vaatteistaan, hän pitelikin jalkaansa, ulvoi tuskasta ja puuskutti. Jalkapallokentältä tuttu käytös (kieriskelen tuskissani, kunnes rangaistuspotku on määrätty vastustajalle ja nousen sitten ylös ja hölkkään vaivattomasti) kadulle tuotuna... siinä oli vastustamatonta etnometodologista otetta :)
 
Elokuvateatterissa tuli ennen elokuvan alkua ensimmäinen näkemäni Veikkauksen mainos. Mies siinä käveli pitkin katua, törmäsi vastaantulevaan naiseen ja kaatui selälleen maahan. Sen sijaan, että hän olisi naureskellen noussut ylös ja vammojaan vähätellen hakannut pölyjä vaatteistaan, hän pitelikin jalkaansa, ulvoi tuskasta ja puuskutti. Jalkapallokentältä tuttu käytös (kieriskelen tuskissani, kunnes rangaistuspotku on määrätty vastustajalle ja nousen sitten ylös ja hölkkään vaivattomasti) kadulle tuotuna... siinä oli vastustamatonta etnometodologista otetta :)
Mä just katoin youtubesta tuon mainoksen. :D Nainen oli vähän että :O sitten mä näin elokuvissa joskus sen pepsin mainoksen, jossa joku mies meni työhaastatteluun, huusi siellä kuin hullu ja hakkasi itseään seinään tms, ja muut työhaastatteluun tulleet tietysti luuli että sitä mukiloidaan siellä ja häipyi paikalta jne. :D Taisi se tulla telkkaristakin, musta se oli jotenkin loistava kun se haastattelija oli niin silmät selällään. :D Mut tuon ap:n tarkoittaman venyttelymainoksen mäkin haluaisin nähdä. :D
 

Yhteistyössä