Leffa jonka jaksatte katsoa yhä uudestaan ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Napu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No mun leffat on suurimmaks osaks Hugh Grantia, että luokittelisin ne sarjaan kaikkien on ne nähtävä ;) Sit tietysti kaikki laatuelokuvat, joissa on Johnny Depp tai George Clooney :D Myös Julia Roberts on tehnyt monta laadukasta mukahienoa taide-elokuvaa, kuten siis Notting Hill tuon Grantin kanssa. :D

Me tässä tänään katsottiin Deppin Public Enemies, ja jäi vielä keskenkin, ku meinasin nukahtaa. Eikä oikein pysynyt kärryillä, oli aika pettymys.

Mä meinasin jo kirjottaa ettei sellasta taida olla. Sitten mulla välähti, kylhän mä tykkään katsoa disneyn elokuvia, aladdinit ja muut katottu läpi miljoona kertaa :D. Ja näistä uudemmista lasten elokuvista (ei-disney) madagascar, hain tarina jne. Elänköhän mä vähän liikaa lasten kautta? :DD

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä meinasin jo kirjottaa ettei sellasta taida olla. Sitten mulla välähti, kylhän mä tykkään katsoa disneyn elokuvia, aladdinit ja muut katottu läpi miljoona kertaa :D. Ja näistä uudemmista lasten elokuvista (ei-disney) madagascar, hain tarina jne. Elänköhän mä vähän liikaa lasten kautta? :DD

Sä voit pistää nuo lasten piikkiin,mutta entäs mä kun mulla ei edes ole lapsia ja tykkään kuten myös katsoa paljon piirroselokuvia ??? :D Tosin ei kaikki animaatiot ole lapsille tarkotettu.

mullakin taitaa kallistua tuonne lasten elokuva osastolle.
Joitakin Diseny-pätkiä olen nähnyt uudestaan ja uudestaan.
Ja Heinähatun ja Vilttitossun, sitä tosin en ihan kokonaisuudessaan jaksa aina katsoa. Mutta sen loppukohtauksen, jossa Heinähattu astelee koulutielle katson aina. Ja joka kerta silmäkulma kostuu. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Ja Heinähatun ja Vilttitossun, sitä tosin en ihan kokonaisuudessaan jaksa aina katsoa. Mutta sen loppukohtauksen, jossa Heinähattu astelee koulutielle katson aina. Ja joka kerta silmäkulma kostuu. :ashamed:

Sen voisi äänettömänä katsoa, kumpi tyttö siinä huutaa niin mahdottomasti, että korvaparkani kärsivät aikoinaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Sen voisi äänettömänä katsoa, kumpi tyttö siinä huutaa niin mahdottomasti, että korvaparkani kärsivät aikoinaan :D

Vilttitossu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Rölli ja metsänhenki.

Joo, se on muuten hyvä. Se on meillä taas pyörinyt ahkerasti dvd:nä.
Toinen lasten leffa, jota jaksan katsella on Risto Räppääjä, johon meidän 4v hurahti ihan täysillä ja katso sen kerran päivässä varmaan kuukauden ajan :)

Muita lasten leffoja, joita jaksaa pyörittää uudelleen ja uudelleen on viidakkokirja ja ice age.

Alkuperäinen kirjoittaja Napu:

Sä voit pistää nuo lasten piikkiin,mutta entäs mä kun mulla ei edes ole lapsia ja tykkään kuten myös katsoa paljon piirroselokuvia ??? :D Tosin ei kaikki animaatiot ole lapsille tarkotettu.

Täällä aivan sama vika! :laugh: Ei oo lapsia (ehkä sitten marraskuussa :heart: ) ja tykkään katsoa kaikki lasten elokuvat. Onneksi mieskin tykkää ja sit käydään leffassa ainoona lapsettomana pariskuntana katsomassa piirrettyjä :laugh: Harmi, että vielä ei olla kerretty katsomaan sitä Prinsessa ja Sammakko -leffaa.

Muita leffoja joita jaksan katsoa uudestaan ja uudestaan:

* Grease 1 ja 2 :heart:
* Hair Spray
* Titanic
* Rakkautta vain
* Pretty Woman
* Notting Hill
* Britget Jonesit
* Olik se: Kolmetoista ja risat ?(Kun se tyttö vaihtaa äitin kanssa osia se onnenkeksin johdosta)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Monty Pythonin Holy Grail :laugh: Ihan paras :heart:
Donnie Darko
:heart:

Monty Pythonit on kyllä aivan huippuja! :laugh: :laugh: Yhdessä elokuvassa ettitään elämän tarkootusta ja arvatkaa kaks kertaa selviääkö se. :laugh:

Donnie Darko on kans hyvä, aika erikoonen vain.

Yhteistyössä