Leffa jonka jaksatte katsoa yhä uudestaan ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Napu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Napu

Vieras
Elikkä kertokaapa leffa, tai vaikka pari, mikä jaksaa viihdyyttää teitä itseänne kerta toisensa jälkeen :)

Itse listaan kolme hyvin erilaista:

1.Jäniksen Vuosi (Suomi, draama)
2.Léon the professional (Ranska/USA, draama/toiminta/trilleri)
3.Prinsessa Mononoke (Japani, anime/fantasia)

Ja makuasioista ei sitten sovi tässä ketjussa kiistellä.

Voi niitä on paljon! Mutta laitan nyt joitakin.

Tuulen viemää
Leon
Kummisedät
Star Warsit (vanhat )
Suuri sininen
Tank Girl
Sliding Doors
Aamiainen Tiffanylla
Piukat paikat

Notting hill
Rakkautta vain
Paistetut vihreät tomaatit
Neljät häät ja hautajaiset (menikö se noin?)

Sliding doors on niin hyvä, mutta olen aina missannut sen tv-näytökset, enkä ole saanut hommatuksi dvd:nä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja 5:n mutsi:
tuulen viemää ja scarlet, pretty woman ja hohto

Scarlett kahdella teellä ja se ei kuitenkaan ole elokuva. ;) Minisarja joka ei valitettavasti pääse lähellekään Tuulen viemää. :(

joo sorry et toinen t puuttu.. mulla on kyllä se ihan elokuvana :) ja se ei tietenkään ole yhtä hyvä kuin tuulen viemää, mut sitähän ei kysytty. jaksan kuitenkin katsoa sitä uudelleen ja uudelleen..

tuulen viemää ja scarlet, pretty woman ja hohto

Scarlett kahdella teellä ja se ei kuitenkaan ole elokuva. ;) Minisarja joka ei valitettavasti pääse lähellekään Tuulen viemää. :(

joo sorry et toinen t puuttu.. mulla on kyllä se ihan elokuvana :) ja se ei tietenkään ole yhtä hyvä kuin tuulen viemää, mut sitähän ei kysytty. jaksan kuitenkin katsoa sitä uudelleen ja uudelleen..

Mä olen sen kattonut ekan kerran joskus aikoja sitten ja sitten kattoon sen joku vuosi sitten uudestaan. Siinä kohtauksessa missä Scarlett ja Rhett kävelee sen hotellin puutarhassa Irlannissa...mun pitääs tutkia tarkemmin mun Irlannin reissun valokuvat ja sen kohtaus uudestaan, että olenko mä käynyt siellä samassa paikassa. Kun mun muistin mukaan näyttää samalta paikalta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muut tässä ketjussa ovat semmoisia suurinosa, etten koskaan ole edes kuullut...Vai onko ne jotain mukahienoja, jotka on pakko mainita nähneensä?

Mä en ainakaan kehu elokuvaa sen takia, että se on muka hieno ja se pitääs kaikkien nähdä vaan sen takia kehun, että mä tykkään elokuvasta.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Tanssii susien kanssa.

Tämä.

Muut tässä ketjussa ovat semmoisia suurinosa, etten koskaan ole edes kuullut...Vai onko ne jotain mukahienoja, jotka on pakko mainita nähneensä?

Kyllä minä ainakin suurimman osan näistä elokuvista tiedän, ja useista kovasti pidänkin. Eivät ne mitään mukahienoja elokuvia ole, itsellänikin on enemmän kuin kolme elokuvaa jotka jaksan katsoa yhä uudelleen ja uudelleen, mutta en nyt jaksanut alkaa listaamaan kun niitäkin on kaikenkaikkiaan niin paljon.

Mä en ainakaan kehu elokuvaa sen takia, että se on muka hieno ja se pitääs kaikkien nähdä vaan sen takia kehun, että mä tykkään elokuvasta.

No mun leffat on suurimmaks osaks Hugh Grantia, että luokittelisin ne sarjaan kaikkien on ne nähtävä ;) Sit tietysti kaikki laatuelokuvat, joissa on Johnny Depp tai George Clooney :D Myös Julia Roberts on tehnyt monta laadukasta mukahienoa taide-elokuvaa, kuten siis Notting Hill tuon Grantin kanssa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:

No mun leffat on suurimmaks osaks Hugh Grantia, että luokittelisin ne sarjaan kaikkien on ne nähtävä ;) Sit tietysti kaikki laatuelokuvat, joissa on Johnny Depp tai George Clooney :D Myös Julia Roberts on tehnyt monta laadukasta mukahienoa taide-elokuvaa, kuten siis Notting Hill tuon Grantin kanssa. :D
*nyökyttelee* :D

Yhteistyössä