Lävistys kampaamokauppa stopissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveksija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveksija

Vieras
Kuulin että Joensuun ja Jyväskylän Stopeissa tehtäis myös lävistyksiä. Onko kukaan käyny, minkälainen hintataso verrattuna "oikeisiin" lävistysliikkeisiin? Minkälainen henkilö niitä lävistyksiä tuolla tekee, on kaiten ihan pätevä tekemään?

Pri ? halvempaa taitaa olla. Mie just muutama päivä sitten kävelin stopin ohi ja kattelin niitä hintoja kun itellä läväri mielessä. Tragus 30? ja oikeessa liikkeessä 35-40?. Ja kyllä mä mieluummin oikeeseen liikkeeseen meen.

en mä muuten arvostelisi mutta olin kerran sattumoisin paikalla kun yhelle likalle laittettiin nokkakorua ja laittaja EI OLLUT ammattitaitoinen.. nokkakorua kun laitetaan pää pitäs olla seinää vasten ja tällä likalla ei ollut ja tietty nykäs päätään taaksepäin.. koru laitettiin kultasepänliikkeessä ampumalla.

Älä mene sinne. Mä kävin joskus Jyväskylän Stopissa ostamassa hiuksiin aineita. Lävistäjäneitonen tuli katsomaan mun korvassa olevaa industrialia ja ihmetteli kovasti että aika jännä, mikä ihme tuo on. :whistle:
Että sellaista ammattitaitoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Älä mene sinne. Mä kävin joskus Jyväskylän Stopissa ostamassa hiuksiin aineita. Lävistäjäneitonen tuli katsomaan mun korvassa olevaa industrialia ja ihmetteli kovasti että aika jännä, mikä ihme tuo on. :whistle:

:whistle:
Miun ystäväni kävi siellä laittaa kulmakorun... kasvo pihalle. Mutta raskaushormoneilla saatto olla osuutta asiaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

:whistle:
Miun ystäväni kävi siellä laittaa kulmakorun... kasvo pihalle. Mutta raskaushormoneilla saatto olla osuutta asiaan...

mulla on kasvanu 4krt kulma läväri pois,eikä kyllä ollu ammattitaidoton tekiä. eli ei se siitä johtunu =)

Yhteistyössä