Lävistyksistä/tatuoinneista :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Miä olen kuullut tuhansia typeriä kysymyksiä niistä :D Mutta ketään ne koristukset eivät häiritse niin paljon etten pääsisi töihin. Päiväkodissa niistä ei sanottu sanaakaan. Kukkakaupassa kun olin työharjoittelussa niin otin itse puheeksi sen että häiritseekö miun killuttimet? Olivat kuulemma miettineet sopiiko ne asiakaspalveluun. Sitten kun miut siellä tunnettiin niin sanottiin ettei miua missään nimessä voi kuvitella ilman niitä lävistyksiä. Yhtään mummoakaan en tainnut karkottaa kaikkine renkaineni :D

Kunhan pohdin, lisää tulee :xmas:

No lävistyksiä ei suositella kauheasti esim. hoitoalalle hygieniasyistä ja myös siitä syystä, että potilaat saattavat napata niistä kiinni (kulma, huuli) ja sit tulee ikävämpää jälkeä.
Mulla oli kielilävistys ja se ei ole vaikuttanut työhöni eikä sen saantiin.

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
No lävistyksiä ei suositella kauheasti esim. hoitoalalle hygieniasyistä ja myös siitä syystä, että potilaat saattavat napata niistä kiinni (kulma, huuli) ja sit tulee ikävämpää jälkeä.

ihan samalla tavalla ne tavalliset korvikset vaikuttaa. itse asiassa lävistys korut pysyy usein paremmin kiinni kuin tavalliset korvikset. se on vaan ihme syrjintää.

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

ihan samalla tavalla ne tavalliset korvikset vaikuttaa. itse asiassa lävistys korut pysyy usein paremmin kiinni kuin tavalliset korvikset. se on vaan ihme syrjintää.

Niin, no mua ne ei häiritse mutta uskoisin että joku potilas niistä sais revittyä samanlailla kuin korviksistakin.

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

Niin, no mua ne ei häiritse mutta uskoisin että joku potilas niistä sais revittyä samanlailla kuin korviksistakin.

totta se on mut siis itse olen sitä mieltä että korvikset ihan yhtälailla pitäis olla kiellettyjä esim just hoitoalalla. kaveri oli just joulun alla synnyttämässä ja hoitsulta putosi ihan normaali korvis ja sitä se sitten vaan etsi siinä vaikka oli muksulla melkein pää jo ulkona. ja olen itsekin lävistetty :) eli itse ottaisin mieluummin sen lävistetyn hoitajan kuin sen millä on peruskorvikset.

Yhteistyössä