Lavatanssijoita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dancer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dancer

Vieras
Onko täällä ketään lavatanssijoita?? Mitä mieltä olette sinkuista jotka hakevat seuraa lavoilta?? Kuinka he ilmaisevat seuranhakemisen?? Ja missä menee teidän mielestänne ns intiimiydenraja tanssittaessa??

Siitäpä vaan sinkutkin tansseihin, jos kiinnostaa. Ja on kai siellä niitä vapaitakin vastakkaisen sukupuolen edustajia. Me käydään aina yhdessä miehen kans, niin eipä noita hirveesti ole ollu vonkaajia / ehdottelijoita, joskus joku naistenhaulla miestä hakenu, mutta ei se siitä tassimisesta rikki mene, eikä kulu (minä en tanssi vieraiden kans ). Ja kyllä mies rajansa pitää, mitä tuohon intimiyteen tulee...

Itse käyn tansseissa tanssimisen ilosta, en hae seuraa muuten kuin tanssitarkoitukseen. Mutta mikäs siinä, kyllähän sitä seuraakin saa mun puolesta siellä hakea.

Itse voin tanssia vieraidenkin kanssa lähekkäin, mutta jotenkin sen kyllä aistii millon menee yli. On vaikea antaa mitään intiimiyden rajaa. No tosin jos joku alkaisi koskettelemaan johonkin muuallekin kuin mitä tanssiote ja vieminen vaatii niin siinä menisi yli selkeästi.

Seuran hakijoilla tuntuu olevan kamala tarve jutella tanssiessa, jatkaa juttua tanssimisen jälkeenkin ja he saattavat hakea kohteekseen valittua henkilöä hyvin paljon tanssimaan. Muuta en osaa sanoa.

Yhteistyössä