Laurilan lomamökit Lempäälä,kokemuksia ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marsianne111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsellä ei kokemusta mutta olen kuullut kans et ovat epäsiistejä. Siellä kai majoitetaan jotain ulkomaisia työmiehiä välillä. Mutta Mikkolan lomamökit Lempäälässä ovat siistejä ja kivoja, niistä omakohtainen kokemus.
 

Yhteistyössä