Lauri Tähkä&Elonkerjuufanit pinoon

  • Viestiketjun aloittaja Vierahas
  • Ensimmäinen viesti
vieras
käykääkäpäs youtubessa kattomassa kun lauri laulaa bumtsibumissa, on pikkaasen monipuolinen kaveri,meinaan:)
http://www.youtube.com/watch?v=q032o86au6c&feature=related
lisääkin löytyy mm. ihmisen ikävä toisen luokse, Viimeisellä rannalla...
 
Mun suosikkibiisejä ovat esim :

- NEULA
- HÄRMÄN RAITILLA
- EERINJÄRVEN RANNALLA
- AINOAAS
- TEHTAANKADULLA
- SITÄ TYTTÖÄ

jne...jne KAIKKI on loistavia ja livenä vieläkin loistavampia !!!

Lähiaikoina oon menossa 3 eri keikalle... seuraavaan keikkaan enää 4 yötä !!
 
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
:wave: Täällä tykätään kanssa! :D :wave:

Oikeasti kun kuuntelee, on ne kaikki hyviä, toki toiset nousee toisten ohi. :heart: Itse tykkään siitä (en muista nimee), joka menee jotenkin näin:

"sinä lammelle soudit, alle lumpeiden jäit... tämä valssi on sielustas(?) muistona aina"

Tuo kaunis biisi on nimeltään LIEKKI ja on kyllä tosi ihana myös !
 
Vierahas
Yks ehdoton suosikki on kans Ainoaas ja toinen on Tehtaankatu... ja Hävitä ei koskaan ... ja ... ja ... lista on loputon on ainakin mun kohdalla.
Nyt tää mamma kiittää muita mammoja ja painuu unten maille, mutta jos muilla riittää virtaa,niin älkää antako tän ketjun ainakaan heti tippua.

Öitä kaikille ja kiitos hyvästä osanotosta! :)
 
Täällä yks Lauri fani. =) =) Olen tykännyt heistä jo silloin kun "suuri" yleisö ei heistä mitään oikein tietänyt. Tykkään myös kansanmusiikista.

Tykkään heidän vanhemmasta tuotannosta mm Komia on aika komia, juomaripoika, ym lista on aikas loputuon. Mutta nyt ihanaa kun radiosta kuulle myös Lauria.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja j u u:
Täällä yks Lauri fani. =) =) Olen tykännyt heistä jo silloin kun "suuri" yleisö ei heistä mitään oikein tietänyt. Tykkään myös kansanmusiikista.

Tykkään heidän vanhemmasta tuotannosta mm Komia on aika komia, juomaripoika, ym lista on aikas loputuon. Mutta nyt ihanaa kun radiosta kuulle myös Lauria.
täällä kans yks kansanmusiikkifani skuin myös Lauri-fani.Lauri ja kumppanit on olleet pariinkin otteeseen mm. Kaustisella ennen kuin suuri yleisö heidät löysi; liekö sieltä lähtenyt liikkeelle juna kohti suosiota??
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Ainoaas:
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
:wave: Täällä tykätään kanssa! :D :wave:

Oikeasti kun kuuntelee, on ne kaikki hyviä, toki toiset nousee toisten ohi. :heart: Itse tykkään siitä (en muista nimee), joka menee jotenkin näin:

"sinä lammelle soudit, alle lumpeiden jäit... tämä valssi on sielustas(?) muistona aina"

Tuo kaunis biisi on nimeltään LIEKKI ja on kyllä tosi ihana myös !
Niinpäs olikin! Tuli oikosulku kun piti se tähän rustata. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja j u u:
Täällä yks Lauri fani. =) =) Olen tykännyt heistä jo silloin kun "suuri" yleisö ei heistä mitään oikein tietänyt. Tykkään myös kansanmusiikista.

Tykkään heidän vanhemmasta tuotannosta mm Komia on aika komia, juomaripoika, ym lista on aikas loputuon. Mutta nyt ihanaa kun radiosta kuulle myös Lauria.
täällä kans yks kansanmusiikkifani skuin myös Lauri-fani.Lauri ja kumppanit on olleet pariinkin otteeseen mm. Kaustisella ennen kuin suuri yleisö heidät löysi; liekö sieltä lähtenyt liikkeelle juna kohti suosiota??

Kuuntelin heidän haastattelua sen jälkeen kun "suuri" yleisö myös tiesi heidät, niin siinä sanottiin, että he vaihtoivat levy-yhtiötä ja sitten se kupla puhkes. Mut hyvä niin!!

Ovat esiintyneet folklandia risteilyllä muutama vuosi sitten ja ei ollut silloin edes sali täynnä
;)
 
Mulla on myös se Kerjuuvuodet dvd ja harmittaa etten bongannut bändiä jo esim. silloin 2001-2002, koska tykkään sen ajan lauluista suuresti.

Just tuolta dvd:ltä näkee hyviä vanhempia keikkataltiointeja... voi miten monta hyvää keikkaa on jäänyt näkemättä niiltä vuosilta, mutta onneksi on nykyhetki ja nykykeikat... niille vaan on niin tungosta ja liput täytyy ostaa aina etukäteen. Takavuosien keikoilla olisi ollut tilavempaa ja läheisempi ja tuttavallisempi fiilis
 

Yhteistyössä