Laura Närhi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhlari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuhlari

Vieras
Laura Närhin Tuhlari biisi on niin HYVÄ!
Olen ollut mieheni kanssa reilun kaksi vuotta ja ihastuin heti ensi silmäyksellä, kun ensimmäisen kerran tavattiin. Itse olin silloin vielä naimisissa, tosin eron harkinta aika oli menossa. Miehellä oli myös ero kesken, tosin olivat asuneet jo pitkään erillään. Alkuun en suostunut myöntämään että olen ihastunut. Mieheni on komea, tulee erittäin hyvin juttuun ihmisten kanssa, kohtelias ja ns. naisten viihdyttäjä. Hän alkoikin minua piirittämään heti ja lopulta lankesin hänen pauloihin.
Muutin aika nopeasti hänen luokseen ja asuin pari kuukautta ennen kuin sain oman asunnon. Kun muutin omaan asuntoon niin mies sit majailikin minun luona.
Meillä on aivan loistava suhde. Toista kunnioittava, erittäin avoin suhde. Tarkoittaa sitä että ei ole sellaista asiaa mistä ei voisi puhua. Mies tekee kaikkensa, että minulla olisi kaikki hyvin. Pitää hyvänä, yllättää useasti, milloin lahjoilla, milloin lähdetään yllätys matkalle, vie syömään, antaa koko vartalo hierontoja kynttilän valossa.
Ainut varjopuoli suhteessamme, että monet naiset niin avoimesti yrittää iskeä miestäni. Se saa välillä vereni niin kiehumaan. Mies ei tätä näe. Hän vannottaa, ettei koskaan voisi satuttaa minua tekemällä mitään mikä loukkaisi minua.
Menimme tänä kesänä naimisiin ja kaikki jotka oli häissä sanoo että näkee kuinka mieheni rakastaa minua. Kaikki näkivät kuinka onnellisena katseli minua ja kuvistakin näkee, kun katsoo minua kuinka ylpeä on vaimostaan.
Vaan tämä ei tunnu kaikkia naisia haittaavan. Yksikin nainen sanoi minun kuullen miehelleni että kun te eroatte ja sinusta tulee taas sinkku niin soittele!
Ois tehnyt mieli läväyttää päin näköä!
Voi kun naiset osaisivat kunnioittaa toisten suhteita ja ajatella niin kuin tuossa biisissä tuo nainen ajattelee.
Olen päättänyt luottaa mieheeni ja en pelkää huomista. Vaikka välillä tekeekin tiukkaa. Mutta keskustelu asiasta auttaa aina.

Yhteistyössä