laulut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mitä lauluja teidän alle 1-2 vuotiaat tykkäävät laulaa tai että te laulatte.
Meidän tyttö tykkää hämähäkistä ja hepo hirnahtaa lauluista ja osaa niitä juuri tuon verran itse tapailla. Se on niin hellyyttävää. Lisäksi pari muskarissa laulettavaa laulua äidin pitää joka päivä laulaa. Ai niin ja jänis istui maassa torkkuen on älyttömän hauska.

Mein tyttö on koko pienen ikänsä tykännyt mörkö lähti piiriin-laulusta. joka kerta kun laulan tinttantanttantallallei ni tyttö laulaa perässä tintintintii :heart:

Meidän pojan ehdoton lempilaulu on Puuha-Pete, laulaen sitä puuuu, kaken koo puuu.
Ja muita ei niin suosittuja ovat , körÖ körö kirkkoon, harakka huttua keittää, pienen pieni veturi, muura-muurahainen jne, mutta näitä ei itse laula, ja, kun haluaa kuulla musiikkia hän osoittaa soitinta ja sanoo laalaalaa ja rupeaa heilumaan musiikin tahdissa. Äutossa osaan laittaa vehkeet päälle ja etsiä lempi kappaleen, jota kuunnella. Kotitoosaan ei ole vielä lupa koskea<br><br>

Meillä poika ei vielä laula itse, mutta minä laulan mm. seuraavia lauluja: Peikkoäidin kehtolaulu, Pieni pojan palleroinen (sama kuin Pieni tytön tylleröinen), Hämä-hämä häkki, Piippolan vaari, Ih-hah-haa, Kas kuusen latvassa..., 5 pientä ankkaa, Pikku koira-laulu, Aa tuuti lasta, Lennä lennä leppäkerttu, Menninkäinen ja Päivänsäde ja Mopo-laulu.