lauluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna

Vieras
Itse en osaa mitään lauluja enään.Ei tuutulaulut eikä lastenlaulut oo jäänyt mieleen,harmittaa.Onko mitään paikkaa mistä voisi saada laulun sanat ja vaikka kasetin/cd:n missä on musiikki lauluun?Ei semmosia varmaan ole olemassakaan,toivoisin kyllä niin =(!Tietääkö kukaan sivuja mistä voisin löytää laulujen sanoja taikka semmosia missä voisi kuunneella/kopioida lauluja?Tai et mistä yleensäkkään löytää lauluja?Ja sit joitain kivoja vauvalle luettavia loruja...
Kaikkea tahtoisin tietää =)!
Kiitos vastainneille =))!!

Olen tällä hetkellä raskaana ja ois kiva jos voisi nyttenkin hiukka vaavelille lauleskella,et jos vaikka tunnistais synnyttyäkin jotain.

Googlen kautta löytyy laulujen sanoja ja loruja. Kaupasta saa suht edullisesti lasten levyjä, 3-6 € ja kirjastosta lainaamalla saa poltettua levyjä, jos ei raaski uusia ostella. Itse kävin juuri muutaman lastenlevyn ostamassa ja kummasti ne sanatkin muistuu mieleen, kun muutamaan kertaan kuuntelee! Tosin joittenkin laulujen sanoja on ilmeisesti ""uudistettu"" kuten esimerkiksi pieni nokipoika mielestäni ennen vanhaan savupiippuun kohoaa, mutta nykyään uuninpiippuun kohoaa...

Yhteistyössä