Lauluja häihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aino

Vieras
Tämä ei kyllä liity MITENKÄÄN vauvan hoitoon ja toivottavasti kukaan ei siitä närkästy:)

Minua on pyydetty laulamaan häihin kesällä ja kappaleen saan valita itse.. Nyt lyö aivot ihan tyhjää enkä keksi juuri mitään.

Monet on varmaan menneet naimisiin tai olleet häissä, joten olisin tosi kiitollinen jos saisin teiltä ehdotuksia tuosta biisistä. Yritin kysellä onko morsiusparilla joku ""heidän biisi"" mutta sellaista ei löytynyt.

Laulu lauletaan siis kirkossa joten pitäisi olla joku kaunis ja rauhallinen.

Tiedättekö sellaista Laura Voutilaisen biisiä jossa laulaa Veetin kanssa? Jos niin mikä on biisin nimi.

Hyviä ehdotuksia on tullut ja lisää saa mielellään laittaa!

Muista kysyä etukäteen, saako siellä kirkossa laulaa ""kevyttä"" musiikkia. Täälläpäin kirkoilla on laululistat, joista esim. häihin on sit valittava se kappale, jonka sit joku laulaa. Mut ne on kaikki hengellisiä, eli mitään tuollaisia ei voi esittää, mitä esim. tuossa jo aiemmin on esitetty....

Itse laulan parin viikon päästä häissä Love Storyn eli sen biisin, mikä alkaa ""Mistä alkaisin, nyt tämän kertomuksen vanhan totuuden..."" Olen laulanut sen aiemminkin, ja on sopinut hyvin. Auringon lapset myös ok ja esim. Leijonakuninkaasta se ""Can you feel the love tonight..."".

Yhteistyössä