laulu äidille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miun kummisetä laulo vaimolleen 50v juhlissa sen rupsahda rakkaani rauhassa mun...joo,no ei ihan vastannu kysymykseesi mutta sukulaisilla oli hauskaa tuolla juhlissa.Vaimo sitten kosti kun kummisetälläni oli juhlat niin laulu kuului et:mies kun tulee tiettyyn ikää niin ei sillä pelaa mikään.

Mut onhan niitä vaikka mitä kauniita lauluja äideille ja koskettaviakin mutta yhtään nimeä ei tule mieleen :ashamed:

Lapsuus se on, korvaamaton. Paljon mä sain, siks kiitän sua vain. Äidille vaan laulaa nyt saan, äideistä parhaimman sain. Lohdun hän loi, suojan hän soi. Hellyyttä koin, nyt kiittää sua voin. Rakkaudestaan voimaa mä saan, äideistä parhaimman sain.

Hän ymmärtää ja lohduttaa, laulun tään hän nyt saa. Kallein hän on, niin korvaamaton, parhain hän on äiti mun.

Luotas jos tie kerran mun vie, suureks kun vartun unhoon jää et. Muistot nää mieleen jää, rakkautes tää. Äideistä parhain sä oot."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsuus se on, korvaamaton. Paljon mä sain, siks kiitän sua vain. Äidille vaan laulaa nyt saan, äideistä parhaimman sain. Lohdun hän loi, suojan hän soi. Hellyyttä koin, nyt kiittää sua voin. Rakkaudestaan voimaa mä saan, äideistä parhaimman sain.

Hän ymmärtää ja lohduttaa, laulun tään hän nyt saa. Kallein hän on, niin korvaamaton, parhain hän on äiti mun.

Luotas jos tie kerran mun vie, suureks kun vartun unhoon jää et. Muistot nää mieleen jää, rakkautes tää. Äideistä parhain sä oot."

mikä laulun nimi on?

voi olla myös muukin laulu kuin äidille. eli vaikka joku 50v laulu tai aikuinen nainen laulu.

Millainen äitisi on? Onko yhtään uskonnollinen?
Mielestäni Anna-Mari Kaskisen kappale:Tahtoisin toivoa sinulle, on yksikertaisuudessaan kaunis. Sopii juhlaan kuin juhlaan.

"Tahtoisin toivoa sinulle
jotakin oikein hyvää,
enkelinsiipien havinaa ja iloa,
onnea syvää.

Tahtoisin toivoa sinulle,
mitä en itse voi antaa.
Saakoon rakkaus Jumalan sinua sylissään kantaa."

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

mikä laulun nimi on?

voi olla myös muukin laulu kuin äidille. eli vaikka joku 50v laulu tai aikuinen nainen laulu.

eikös ton laulun nimi oo äideistä parhain.

Eikös tuon kappaleen nimi ole : Äideistä parhain

Muistaakseni Juha Watt Vainiolla (nimi ehkä väärin) oli kappale jossa laulettiin "nuoruus on lahja mutta vanheneminen on taidetta". Todella hyvä ja hauska kappale ja kuulinkin sen setäni 50v juhlilla aikanaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nunnu:
Millainen äitisi on? Onko yhtään uskonnollinen?
Mielestäni Anna-Mari Kaskisen kappale:Tahtoisin toivoa sinulle, on yksikertaisuudessaan kaunis. Sopii juhlaan kuin juhlaan.

"Tahtoisin toivoa sinulle
jotakin oikein hyvää,
enkelinsiipien havinaa ja iloa,
onnea syvää.

Tahtoisin toivoa sinulle,
mitä en itse voi antaa.
Saakoon rakkaus Jumalan sinua sylissään kantaa."

jooo on uskossa.lisää ehdotuksia

Yhteistyössä