Laulatteko lapsillenne tuutulaulua?

Meillä on 1v9kk poika ja olen viimeisen kuukauden ajan laulanut "sinisen unen" kun olen vienyt hänet nukkumaan. Hämmästyttävää, miten ihanasti poika rauhoittuu ja yleensä hyvin pian laulun jälkeen nukahtaakin. Mulla ei todellakaan ole hyvä laulunääni, mutta näyttääpä se hälle kelpaavan :p .
Samalla tulee laulu tutuksi maha-asukillekin :D
 
Viblsp
Joskus, mutta lähinnä lapsia naurattaa vain. Sininen uni ja Peikkoäidin kehtolaulu, niitä eniten laulanu. Tyttö 1v 7kk jos on heränny ns. kunnolla keskellä yötä, olen joskus lukenu satua eeeeriiiittääääin hiiiiiitaaaaallaaa äänellä. :D Siinä meinaa iteki nukahtaa ja tepsii tyttöönkin.
 
The titityy
En laula enkä lue mitään.
Poika tottunut alusta asti nukahtamaan itsekseen.
Kerran muka yritin että luenpa iltasadun, niin hermostui hiiteen kun siinä kälätin. Haluaa olla yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Sulla on ihan saman ikäinen poika kun mullakin (9/05) :) Ja itsenkin olen raskaana rv 12+6.. paljonko sulla on viikkoja...

:wave: mulla La jo 16.8 eli viikkoja about 33. Tosi nopeasti aika mennyt tämän toisen maha-asukin kanssa. Pitäs varmaan jo alkaa vaatteita yms. laitteleen valmiiksi :whistle:
 
Usnea
Joka ilta lauletaan juu, samalla kun neiti ottaa iltatissiä. Oon laulanu siitä asti kun tyttö oli suunnilleen puoli vuotias. Nyt on ikää pian 2v. On mukava ja rauhoittava yhteinen iltahetki ennen kun isi vie nukkumaan. Nykyään neiti määrää itse laulut jotka haluaa mun laulavan. =)
 

Yhteistyössä