Laukkusi sisàltò nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Mamma italiana
  • Ensimmäinen viesti
paradies harmailee
Mun uudessa ja niin ihanassa Espritissä on lompakko, avaimet, tupakat ja stenkku (säilössä, poltan tosi harvoin..), purkkapussi, huulikiilto, 2 vaippaa, sideharso, kertak. ruokalappuja, 1 vaipanvaihtoalusta, peppupyyhkeitä, tutteli, nenäliinapkt ja kuulakynä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Lompakko,pieni ensiapupakkaus,kuulakärkikynä,nenäliinoja,vaippa,puhdistupyyhkeitä,tupakat,kännykkä,siteitä.
ensiapupakkaus?
Joo sellainen minikoko,saatu jostain arvonnasta.
Taitaa sisällä olla pari laastaria,lyhyt pätkä sideharsoa,puhdistuspyyhe ja jotkin leikkurit jne.Mitä nuo yleensä sisällään pitävät.
Sellaisen kolikkopussukan kokoinen hätävara (ei sillä mitään paikkauksia tehdä mutta..)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Vesipullo, rahapussi, vaseliinipurkki, nenäliinoja, kuopuksen neuvolakortti, koiran rokotusvihko (MIKSI?? ), laturi, kynä ja RUUVIMEISSELI!!! :LOL: Mitähän sekin siellä tekee?
eihàn sità koskaan tiedà (mullakin oli monta vuotta semmosessa tyòpaikan kynàpussukassa pinsetit ja pikkumeisseli)
`Mä en voi käsittää, et mistä se on eksyny mun veskaan :whistle:
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Vesipullo, rahapussi, vaseliinipurkki, nenäliinoja, kuopuksen neuvolakortti, koiran rokotusvihko (MIKSI?? ), laturi, kynä ja RUUVIMEISSELI!!! :LOL: Mitähän sekin siellä tekee?
eihàn sità koskaan tiedà (mullakin oli monta vuotta semmosessa tyòpaikan kynàpussukassa pinsetit ja pikkumeisseli)
`Mä en voi käsittää, et mistä se on eksyny mun veskaan :whistle:
mà hienosààdin tòissà yhtà plotteria, hih. ehkà sàkin korjasit jotain vempainta jossain joskus....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Vesipullo, rahapussi, vaseliinipurkki, nenäliinoja, kuopuksen neuvolakortti, koiran rokotusvihko (MIKSI?? ), laturi, kynä ja RUUVIMEISSELI!!! :LOL: Mitähän sekin siellä tekee?
eihàn sità koskaan tiedà (mullakin oli monta vuotta semmosessa tyòpaikan kynàpussukassa pinsetit ja pikkumeisseli)
`Mä en voi käsittää, et mistä se on eksyny mun veskaan :whistle:
mà hienosààdin tòissà yhtà plotteria, hih. ehkà sàkin korjasit jotain vempainta jossain joskus....
Se on vielä niin pienikin, ettei sillä saa mitään aikaiseksi, + tasapäinen... Oliskohan lapsen tekosia, laittanu mulle ylläriksi sen sinne...
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Lompakko,pieni ensiapupakkaus,kuulakärkikynä,nenäliinoja,vaippa,puhdistupyyhkeitä,tupakat,kännykkä,siteitä.
ensiapupakkaus?
Joo sellainen minikoko,saatu jostain arvonnasta.
Taitaa sisällä olla pari laastaria,lyhyt pätkä sideharsoa,puhdistuspyyhe ja jotkin leikkurit jne.Mitä nuo yleensä sisällään pitävät.
Sellaisen kolikkopussukan kokoinen hätävara (ei sillä mitään paikkauksia tehdä mutta..)
no nyt ymmàrràn! ajattelin jo jotain auton ensiapulaukkuja, hih. Mullakin on aina laastareita siellà pienessà meikkipussukassa laukun sisàllà
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Vesipullo, rahapussi, vaseliinipurkki, nenäliinoja, kuopuksen neuvolakortti, koiran rokotusvihko (MIKSI?? ), laturi, kynä ja RUUVIMEISSELI!!! :LOL: Mitähän sekin siellä tekee?
eihàn sità koskaan tiedà (mullakin oli monta vuotta semmosessa tyòpaikan kynàpussukassa pinsetit ja pikkumeisseli)
`Mä en voi käsittää, et mistä se on eksyny mun veskaan :whistle:
mà hienosààdin tòissà yhtà plotteria, hih. ehkà sàkin korjasit jotain vempainta jossain joskus....
Se on vielä niin pienikin, ettei sillä saa mitään aikaiseksi, + tasapäinen... Oliskohan lapsen tekosia, laittanu mulle ylläriksi sen sinne...
tai olet korjannut silmàlaseja, niissà on pikkuruiset ruuvit

 
Lompakko
Aurinkolasit kotelossa B)
Laastareita
Side
3 Avonin kuvastoo
Sairaalasanasto
Tilinauha x 2
Ruuvimeisseli
Xylitol-pastilleja
Kampa
Peili
Huulirasva
Huulipuna
Puuterimeikkivoide
(Kotiavaimet, niitä ei oo kassissa)
Autonavaimet
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Lompakko
Aurinkolasit kotelossa B)
Laastareita
Side
3 Avonin kuvastoo
Sairaalasanasto
Tilinauha x 2
Ruuvimeisseli
Xylitol-pastilleja
Kampa
Peili
Huulirasva
Huulipuna
Puuterimeikkivoide
(Kotiavaimet, niitä ei oo kassissa)
Autonavaimet
sairaalasanasto, miksi?
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Vino pino gradupapereita (onneksi jo omaa tekstiä), muistikirja, villasukat, banaani, muistitikkuja, vesipullo, lompakko, terveyssiteitä, käsidesipullo ja nenäliinoja.
hui mie luin jo vino niinkun italiaksi viini!!! miks sie villasukkia kulettelet?
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja hippiäinen:
Kaksi pussukkaa. Toisessa siteitä ja toisessa lääkkeitä jotka pakko olla varalta aina mukana. Niin ja taitaa olla vielä eväs rasiaki siellä.
tuo on hyvàà organisointia, pussukoista pikkukama lòytyy helposti (munkin lista oli lyhyt, sillà meikkipussista tulisi toien pikkulista, samoin lompakon sisàllòstà )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Lompakko, huulirasva, kotiavain, autonavain, kulkukortti töihin.
sie pàrjààt vàhàllà, hyvà
Eikä minulla ole edes varsinaista käsilaukkua, kasseja vaan :ashamed: Oikeasti kun otan käsilaukun hienostellakseni, unohdan sen heti, jos jätän kädestäni :D Tosi noloja tilanteita on ollut, kun on pitänyt eräästäkin paikasta palata laukkua hakemaan
 
vieras
rahapussi, puhelin , avaimet, kajalkynä, kampa, huulirasva, varulta 1 tamponi ja särkylääke, vaippoja 2 kpl, kosteuspyyhkeitä vauvalle, pieni käsidesipullo, kynä ja paperia, nii ja jokunen pala talouspaperia
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Lompakko, huulirasva, kotiavain, autonavain, kulkukortti töihin.
sie pàrjààt vàhàllà, hyvà
Eikä minulla ole edes varsinaista käsilaukkua, kasseja vaan :ashamed: Oikeasti kun otan käsilaukun hienostellakseni, unohdan sen heti, jos jätän kädestäni :D Tosi noloja tilanteita on ollut, kun on pitänyt eräästäkin paikasta palata laukkua hakemaan
no semmosta sattuu, itse unohdin koiran pari kertaa tarhan ulkopuolelle.... no en nyt kauhean kauas mennyt mutta piti silti kààntyà takaisin. juu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Vino pino gradupapereita (onneksi jo omaa tekstiä), muistikirja, villasukat, banaani, muistitikkuja, vesipullo, lompakko, terveyssiteitä, käsidesipullo ja nenäliinoja.
hui mie luin jo vino niinkun italiaksi viini!!! miks sie villasukkia kulettelet?
:D :D (enpäs tullut ajatelleeksi tuota viiniasiaa, vaikka sen verran jopa minä osaan italiaa...)

Villasukat on mukana siksi, kun en tykkää kirjoittaa/lukea yliopistollakaan kengät jalassa - pysyy varpaat lämpiminä kun on pässinpökkimät jalassa ;).
 

Yhteistyössä