Laukkufriikki-kotikutsut, kellään kokemuksia laukuista/kutsuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karvaleipä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karvaleipä

Vieras
Mua on pitkään kiinnostanut tuo Laukkufriikki, mutta ei ole tullut varattua esittelyaikaa, tai edes kyseltyä, onko tällä seudulla esittelijää. Tykkään laukuista, mutta en jaksa maksaa satoja euroja merkin takia. Nuo ilmeisesti on kuitenkin ihan kohtuuhintaisia veskoja?

Kertokaas kokemuksia ko. laukuista ja minkälaiset ne kutsut oikein on?

Ihania laukkuja ja monenhintaisia ja -merkkisiä. Tietysti aavistus on hinnoissa ekstraa vrt. joihinkin kauppoihin.

Idea siellä on, että laukut on kaikki esillä, myyjä niistä kertoilee. Jokaista laukkua on yleensä vain yksi. Siitä sitten napataan periaatteella "nopeat syö hitaat" itseään miellyttävät laukut ja käydään ne maksamassa.

Mä ostin kerran kutsuilta aivan ihanan laukun, mutta ei mennyt kauaakaan kun alkoi laukusta tavaraa katoamaan ja huomasin, että vuoreen oli useaan kohtaan tullut reikä.. tai siis saumat repeilleet.
Työkaveri tilasi samoilta kutsuilta jotkut korvikset mistä toinen meni rikki lyhyen käytön jälkeen. Jotain korvausjuttuja siinä oli, mutten muista enää kunnolla.
Eli itselle jäi huono maku.

Alkuperäinen kirjoittaja karvaleipä;28075312:
Hui, uskaltaakohan tuollaisia kutsuja järjestää, jos vaikka tulee vieraiden ja emännän kesken tappelu, et minä tahon just tuon laukun!! ;)

Hah! Mä ainakin olen nähnyt joskus näreitä ilmeitä otettuani sen ihanimman laukun ekana. Toisaalta myös itse oon joskus ollut pettynyt, kun joku vienyt nenäni edestä sen, mitä justiinsa katselin. Ehkä tossa on kuitenkin osa hauskuutta jollain tapaa. ;)

Pariin laukkuun itsekin sortunut ja nahkakinttaisiin. Laukut ylihintaisia ja ne hanskat oli huonointa laatua mitä koskaan ostanut. Ensimmäisen käyttöviikon jälkeen sisäpuoli kului autonrattia käännellessä pilalle ja nakkasin roskiin, kun oli niin kauheannäköiset.

Yhteistyössä