Laukkufriikki kassikutsut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko ne tosiaan pelkkä myyntikanava myyjille ilman kiinteää myyntipaikkaa? Eli olin sellasilla eilen, mutta siellä ei ollut mitään esittelyä tai selitetty mistään mitään, vaan siellä oli vaan myyjä kasseineen, ja rekeillä myytävät tuotteet - yksi kutakin. Enkä oikein saanut selville, että onko niillä edes mitään kuvastoa tms., eli voiko niitä eri malleja tilata lisää tai esim. eri väreissä jne. Siellä se myyjä vaan istuskeli ja odotteli rahakirstunsa kanssa, josko joku ostaa rekkituotteet pois... :O :( En toisten taida mennä, jäi niin huono maku. :/

Olen ollut pari kertaa laukkukutsuilla ja minulla on pelkästään positiivista kerrottavaa :) Edustaja kertoi alussa laukuista ja emännänlahjasta ym. tosi hyvin ja laukut olivat todella upeita (ei todellakaan mitään markettikasseja!). Kaikkia oli tosiaankin vain yksi kappale ja asiakas sai täten oman, yksilöllisen laukun ostaessaan laukkufriikin laukun. Emännänlahja oli kerrassaan loistava ja ajattelinkin pitää myös itse laukkukutsut vielä jatkossa.

Mulla oli viime syksynä laukkukutsut. Myyjä tuo laukut, lompakot, hanskat ja korut näytille. itse saa katsoa ja kokeilla, myyjä ei tuputa mitään. Tavara ostetaan heti, toista samanlaista ei ole eli tilaamalla niitä ei saa vaan yksilökpl.
Minusta juurikin siksi parempi tapa, kun ei väkipakolla puhuta tolkutonta aikaa ja esitellä tuotteita ja myydä väkisin.

Mulla oli viime syksynä laukkukutsut. Myyjä tuo laukut, lompakot, hanskat ja korut näytille. itse saa katsoa ja kokeilla, myyjä ei tuputa mitään. Tavara ostetaan heti, toista samanlaista ei ole eli tilaamalla niitä ei saa vaan yksilökpl.
Minusta juurikin siksi parempi tapa, kun ei väkipakolla puhuta tolkutonta aikaa ja esitellä tuotteita ja myydä väkisin.

No, tuolla missä mä olin, niin ei saanut infoa edes emännän etuudesta... Sivukorvalla kuuntelin kahvipöydässä esittelijän supinoita ja arvailin, että joku alennus myynnin mukaan? Mistä ne laukut tulee / missä ne on tehty? Siitä en edes päässyt selvyyteen.. :(

jos haluatte tietää lisää laukkukutsuista, olkaa minuun yhteydessä. TOimin laukkuedustajana kyseisessä firmassa.
anette.blomqvist@laukkufriikki.net

Yhteistyössä