Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ei pysty keittämään, ei leikkaamaan, kun se suoli pinnalla on raaka, ja vaikkakin sisu on kypsää, on se ihan vetelää...
Hankala herkku.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:![]()
Kun vaan viimein keksisi, miten ton makkaran saa kuumaksi ilman että suoli halkeaa. |O :headwall:
*valmistautuu ottamaan iäisen iskun vastaan*
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:![]()
Kun vaan viimein keksisi, miten ton makkaran saa kuumaksi ilman että suoli halkeaa. |O :headwall:
en tiedä, mutta se kuuluu asiaan. ei sen kanssa kuulu syyä pottua, siinä makakrass on jo perunaa. sehän on liha-sipuli-perunamakkara. Ei aki vaan ollut perniön lihan tekemää?
sit on mun sedät oleet tekemässä ja ehkä mun isi kans![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:![]()
en tiedä, mutta se kuuluu asiaan. ei sen kanssa kuulu syyä pottua, siinä makakrass on jo perunaa. sehän on liha-sipuli-perunamakkara. Ei aki vaan ollut perniön lihan tekemää?
Tottakai se oli Perniön lihan makkaraa.![]()
Ja tiedän, että siinä on pottua, mutta kun noi lapset eivät niin pelkästään sitä syö, paistoin lisäksi. =) (kuopus uskoi kastikkeeksi, koska se todella -perinteen mukaan- räjähti juuri kun kuvittelin saaneeni sen säilymään ehjänä )
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:![]()
Tottakai se oli Perniön lihan makkaraa.![]()
Ja tiedän, että siinä on pottua, mutta kun noi lapset eivät niin pelkästään sitä syö, paistoin lisäksi. =) (kuopus uskoi kastikkeeksi, koska se todella -perinteen mukaan- räjähti juuri kun kuvittelin saaneeni sen säilymään ehjänä )