lauantain ratoksi: nolointa mitä sinulle on IKINÄ sattunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tomaatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tomaatti"

Vieras
imetin lapsen ja pistin vaunuihin, ikkunan alle nukkumaan. asumme rivitalossa, ohi kulkee siis ihmisiä. vauva vaatii heijaamista ja kuten aina ennenkin heijasin siinä vaunuja, kun naapurin pariskunta käveli ohi . sanoin "moi" ja ihmettelin, että olivat jotenkin outoina. syykin selvisi, kun palasin sisälle: musta imetystoppini oli jäänyt jotenkin rintojen alle ja valkoiset imetysliivit vain moikkailivat. onneksi luukut olivat sentään kiinni ! myös se oli äärettömän noloa, kun teininä sain kiljusta ja kaljasta ripulin.. lämmin kesäilta ja minä hienona äidin korkeissa sandaaleissa, vaaleassa farkkuhameessa kun maha meni sekaisin enkä ehtinyt vessaan tai siis puskaan. sen tiukan hameen takia piti vielä polkea SEISOVILTAAN kotiin, kengät tarakalla ja joka paikka p""ssa :x

Yhesti ku menin kauppaan ja siellä oli muitahi ni tuuli sekotti minun tukan ja hävetti niin ku tukka oli huonosti ja piti vaan pokkana ostaa maitoa ja kananmunia.

Toisen kerran ku olin menossa terapiaan ni jäi aikaa ni harrastin vahingossa seksiä puistossa ja sitte ku lopetettiin ni se toinen kysy että mihin olit matkalla ni nolotti sanoa että terapiaan.

Menin kesämökillä sänkyyn ja luulin tyttöystäväni nukkuvan siinä kohdassa. Menin ja nuolaisin varpaista... ystäväni vaimo hyppää pystyyn ja kysyy "mitä helvettiä sä teet". No siinä se :D maailman noloin tapahtuma.

olen perus nolo. eli siivous tamineissa voin käydä mattoja tamppaamassa. oiken annoin raikua tänään, pinkit lötköt pöksyt jalassa pakkasessa. hui hai.

Minä haukuin kerran osastonylilääkäriä, kun hän seisoi sermin toisella puolella. Ihmettelin miksi työkaveri ilmehtii minulle. Ylilääkärillä oli kuulemma huvittunut ilme naamalla. Onneksi hän otti sen huumorilla...

[QUOTE="tomaatti";28103177]imetin lapsen ja pistin vaunuihin, ikkunan alle nukkumaan. asumme rivitalossa, ohi kulkee siis ihmisiä. vauva vaatii heijaamista ja kuten aina ennenkin heijasin siinä vaunuja, kun naapurin pariskunta käveli ohi . sanoin "moi" ja ihmettelin, että olivat jotenkin outoina. syykin selvisi, kun palasin sisälle: musta imetystoppini oli jäänyt jotenkin rintojen alle ja valkoiset imetysliivit vain moikkailivat. onneksi luukut olivat sentään kiinni ! myös se oli äärettömän noloa, kun teininä sain kiljusta ja kaljasta ripulin.. lämmin kesäilta ja minä hienona äidin korkeissa sandaaleissa, vaaleassa farkkuhameessa kun maha meni sekaisin enkä ehtinyt vessaan tai siis puskaan. sen tiukan hameen takia piti vielä polkea SEISOVILTAAN kotiin, kengät tarakalla ja joka paikka p""ssa :x[/QUOTE]

näen tuon mielessäni.. polkee tuhatta & sataa kintut paskassa :laugh:

Yhteistyössä