Ylitöissä, korjaamassa jotai konetta...
Homo heidelbergensis 14.06.2008 #83 Nukkuu. Taisi ottaa vähän koville olla reilu viikko "yksinhuoltajana". Kaveri oli törmännyt mieheen pari kertaa lähikaupassa mun lomani aikana ja sanoi, että mies näytti melko nuutuneelta.
Nukkuu. Taisi ottaa vähän koville olla reilu viikko "yksinhuoltajana". Kaveri oli törmännyt mieheen pari kertaa lähikaupassa mun lomani aikana ja sanoi, että mies näytti melko nuutuneelta.
Tallu - 14.06.2008 #90 Puuhailee pihalla veljentyttöjensä kanssa. Tyttöjen isä leikkaa meidän nurmikkoa
kultakimpale 14.06.2008 #91 En tiedä. Tultiin tytön kans äsken kaupasta ja oli sillä aikaa häipynyt jonnekin
Hellga 14.06.2008 #93 Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy: Alkuperäinen kirjoittaja Nina: Töihin lähti tuossa ennen viittä. Click to expand... Täälä kans, jos ei oo ollukkaan ni kyllä se seuraavassa tilissä näkyy :xmas: Click to expand... Tähän samaan jonoon :xmas: Tosin kohta varmaan ukko kotiutuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy: Alkuperäinen kirjoittaja Nina: Töihin lähti tuossa ennen viittä. Click to expand... Täälä kans, jos ei oo ollukkaan ni kyllä se seuraavassa tilissä näkyy :xmas: Click to expand... Tähän samaan jonoon :xmas: Tosin kohta varmaan ukko kotiutuu.
syystyttönen 14.06.2008 #96 kotona on, pihassa kuvailee kamerallaan. siivouspäivän ansaittua taukoa viettää...
Kiekuva Kinkku 14.06.2008 #97 Viemässä penskojen kanssa venettä vesille, saimaalle B) . Nyt alkaa veneilykausi, kun vaan mökkeilyltä joutais...
Viemässä penskojen kanssa venettä vesille, saimaalle B) . Nyt alkaa veneilykausi, kun vaan mökkeilyltä joutais...
sutinasussu 14.06.2008 #100 Sohvalla tuijottaa telkkaa. Lupasi imuroida, kun mä en jaksa. Suunnittelin päikkäreille menoa |O .