Lauantain Ohjelma

• Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Mun piti olla reporankana.

Mutta oon vienyt kasapäin pehmoleluja pesuun, vaihtanut patjan yhteen sänkyyn ja pessyt sen vanhan patjan, vaihtanut lakanat, suihkuttanut lapset & tehnyt aamuhommat ja keittänyt kahvia. Nyt on aamukahvihetki.

Vielä pitäis pestä sata koneellista pyykkiä (tuli pissavahinko tolla toisella pikkumiehellä, hirveesti pissapyykkiä kun pehmoleluja oli sängyssä kymmenittäin.
Pitäis laskea matikkaa & fysiikkaa.
Pitäis varmaan sukuloida.
Pitäis hakea meidän koira saaresta kun se lähti sinne eilen viikonloppua viettämään.

Pitäis ja pitäis ja pitäis. Pitäis lukea äidinkielen kurssia varten Härkösen Häräntappoase, ja se on ihan hanurista koko kirja.

Tavallinen lauantai kotihommineen. Petivaatteiden vaihtoa, pyykin pesua, ruuanlaittoa, siinä ne normaalit. Leipomista ajattelin iltapäivälle. Lenkillä jollain kohtaa käyn, jos ei kovin satelemaan ala.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
sisko lapsineen tulee kylään kohta koko päiväksi ja kaveri Turusta tulee yöksi, en olekaan nähnyt vuoteen. sen kummempia aikatauluja ei ole, turkulaiset menee Särkkään ja me muut oleillaan täällä koska meikäläinen viettää kuitenkin suurimman osan ajasta pää pöntössä :x
en mä vaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
sisko lapsineen tulee kylään kohta koko päiväksi ja kaveri Turusta tulee yöksi, en olekaan nähnyt vuoteen. sen kummempia aikatauluja ei ole, turkulaiset menee Särkkään ja me muut oleillaan täällä koska meikäläinen viettää kuitenkin suurimman osan ajasta pää pöntössä :x
en mä vaan :saint:

Siinä ei kyllä olisi järjenhäivääkään. :D

*melkein elämänsä kunnossa* :saint:

ai oliko dolly ja Ruusa eilen viihteellä? *kateellinen, ihan vähäsen* onneksi mulla on mielestäni parempi syy voida huonosti :saint:
Njäh, kotona tyhjensin yhden viinilasillisen liikaa, ei sen villimpää. :saint:

Ai niin juu, ja sun pahoinvointisi olikin mahaakasvattavampaa sorttia. :D

lapset viedään mökille 11 aikaan mummin ja papan kanssa viettämään vkoloppua. eli vapaa ilta tiedossa mut viel ei kovin paljon suunnitelmia, tuota lastenhuoneen takkaa pitää korjata ja ajateliin miehen kanssa käyä markkinoilla ihan kahestaan, siel voisi yhen huurteisen juoda :p

mam
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ukko on metällä joten oon täällä muksujen kans...ulkona sataa vettä joten tylsä päivä :$ ehkä pyydän jonku kylään...tosin pitäis kyllä siivotaki...
Sama täällä, mies omilla menoillaa. Lasten kanssa yksin, olisi kiva pyytää joku kylään mutta ei taida olla ketään.. :(

hopo
Me lähdetään kohtapuoliin autokauppaan,kun siellä vierailee muumit.
Sit varmaan vähän shoppailemaan.

Kaksi lapsista menee tänään kavereille yökylään ja kuopus on mun ja miehen ilona kotosalla(4v.)

Nyt syödään aamupala ja laitetaan itsemme kuntoon.
Lähdetään
Turun Länsikeskuksen Euro-Markettiin lasten lauantai päiville, siellä esiintyy Muumit ja muita hahmoja.
Piti lähteä mökille saunomaan,uimaan ja grillailemaan mutta on aika viileä sää että ehkä jää tekemättä.
Klo16 menen Nytkypyllyn luo lastenvaate kutsuille. =)
Ilta perheen kanssa kotona :heart:

Yhteistyössä