Lauantain kuvapino???

  • Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Haravalle:
Oot sie hoikistunut muutaman kilon? Siis ihan oikiasti. Siitä on aikaa, kun viimeksi olen bongannut siun kuvasi täältä (siulla oli sillon lyhyempi tukka, eikä kokonaan "pinkki", otsis vaan) ja kun siihen muistikuvaani vertaan, niin näyttäisi siltä, että sie oot solakoitunut.
Ei kyllä paino on sama kaikissa kuvissa. Eikä tuo kuva aivan tuore ole, se on alkutalvesta.
 
Haravalle
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Haravalle:
Oot sie hoikistunut muutaman kilon? Siis ihan oikiasti. Siitä on aikaa, kun viimeksi olen bongannut siun kuvasi täältä (siulla oli sillon lyhyempi tukka, eikä kokonaan "pinkki", otsis vaan) ja kun siihen muistikuvaani vertaan, niin näyttäisi siltä, että sie oot solakoitunut.
Ei kyllä paino on sama kaikissa kuvissa. Eikä tuo kuva aivan tuore ole, se on alkutalvesta.
Johtuiskohan se sit hiusten pituudesta, siis siitä, että ne on nyt pitemmät? No, hällä väliä, mutta hyvältä näytät! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei kun siis tuo kokonaisuus! Mun mielestä aivan mahtava kuva. =)
:D kännykuvaksi ihan ok. Mut oikeasti on ainut kerta kun mulla on normaalisti huulipunaa. Ainoastaan keikoilla on punaa....
Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen nuori Marilyn Monroe, siis silloon kun hänellä oli punertavat hiukset. =)
totta töriset Scarlett, kuva on mahtavan upea, ja tuo tosiaan mieleen Marilynin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jin:
Madicken, sulla on todella suloinen poika :)
On kyllä:)

Pisti silmään silti et missä pojan lakki?


tässä



ja tuossakin on vielä pipo päässä. Koko aikaa ei vaan pysynyt...

Ja juu, on tuo melkoinen velikulta kyllä! :heart:



Onpas hän suloinen! :) Olen itse 2006 syntyneen down-tytön äiti. :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MamLovesYou:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jin:
Madicken, sulla on todella suloinen poika :)
On kyllä:)

Pisti silmään silti et missä pojan lakki?


tässä



ja tuossakin on vielä pipo päässä. Koko aikaa ei vaan pysynyt...

Ja juu, on tuo melkoinen velikulta kyllä! :heart:



Onpas hän suloinen! :) Olen itse 2006 syntyneen down-tytön äiti. :heart: :heart:
musta kanssa down lapset on suloisia en tiä mikä sen tekee mut tosi sööttejä... tyttärelläni kanssa epäiltiin downia mut ei ollut
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Booty on kyllä upea nainen! Hitsi mä näin eilen telkussa amerikkalaisen (muistaakseni) näyttelijän jonka näköinen olet tosi paljon, mutten nyt tietenkään saa sitä mieleeni.
kiitti, nyt toi sit jäi vaimaamaan....
Heh, mä lupaan että keksin sen vielä tänään. Nyt alan googlettamaan. :D

En muistanut alkuperäistä, mutta jotain samaa tyttömäistä kauneutta sussa on kuin tässä

http://www.askmen.com/women/galleries/singer/vanessa-paradis/picture-1.html
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Booty on kyllä upea nainen! Hitsi mä näin eilen telkussa amerikkalaisen (muistaakseni) näyttelijän jonka näköinen olet tosi paljon, mutten nyt tietenkään saa sitä mieleeni.
kiitti, nyt toi sit jäi vaimaamaan....
Heh, mä lupaan että keksin sen vielä tänään. Nyt alan googlettamaan. :D
:D
 

Yhteistyössä